Tomorrow...

Salam...

Lama tul aku tak aktif...
Banyak hal yg berlaku, tp dh tak tergamak nk dikongsi bersama.
Kerana ia berlaku terlampau pantas membuatkan aku tidak mampu menaipnya daily...
Tp apa yg nk dikisahkan? Takde org pn baca... Hahahaha....

Mlm td akhirnya ayah bersifat telus dgn aku juga menyuarakan isi hatiku (sebahagian dpd is hatiku..)
Wlaupun amat berat tanggungjawab ini utk aku pikul, but i have no choice...
Sbg anak sulung dan juga tangan kanan ibu dan ayah, aku kene terima takhta yg diberi...
Wlaupun jauh di sudut hati, keperluan dan keinginan peribadiku meronta2 dgn galaknya, tp which one is more important?

Yesterday is History...
Today is a Gift...
Tomorrow is Mystery...

Kalau la aku tau ape yg akan berlaku esok ari, tak payah la aku serabut kepala nk wat keputusan...
Idup ni becabang2...
Jalan mana yg aku pilih, jalan tu la yg harus ku lalui... (wlaupun jalan tu tak la betul sgt)...

So... itulah keputusannya...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers