Jacko... RIP

Salam,



Michael Jackson dh meninggal semalam..

Surat khabar melayu asyik menekankan dia mati sbg Islam.

Manakala surat kabar org putih tak highlite hal tu

Bagi aku dia meninggal sbg Islam atau tak, itu antara dia dgn Pencipta

Aku cuma doakan dia Islam dan dosa2ny yg sgt teruk selama ni diampunkan...



Aku bukanlah minat dia

Tp takleh dinafikan aku sangat menghormatinya sbg penghibur

Maksud aku, siapa lagi dlm dunia ni leh nyanyi lagu dia dgn perfect?

Siapa leh menari lebih baik dr dia?

Siapa ada that kind of passion and strengh cam dia dlm mana2 concert?



He's so different

Talent that was gifted

Beautiful smile, powerful voice, invissible dance steps

Sapa lagi yg bleh diangkat setaraf dgnnya?

Ramai yg mempermainkan plastic surgery yg terlalu byk dia buat sampai merosakkan badannya

Aku yakin dia dh menyesal

Maybe dh sakit jiwa dh pun



Semua org camtu

Bila dh kaya, glamour dan menjadi pujaan, kita lupa diri

Ada saja benda yg kita tak puas hati

Sampai sanggup buat apa saja untk jadi perfect

Hakikatnya ia cuma bersifat sementara

Kecantikan yg sementara, populariti yg sementara, kemasyuran yg hanya sementara

Dan akhirnya ia memakan diri

Sampai kita sendiri tak dapat kawal hidup kita lg



Tapi, setiap manusia melakukan kesilapan

Dan HAK mengampunkan dosa2 insan ini adalah milik-Nya



Apapun, di bwh ni adalah video clip Jacko yg paling aku suka



http://www.youtube.com/watch?v=9XsA9OQHpwDE



Sbb tu aku x suka video clip ciplak nih...



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers