Dicintai Jin?

Salam...

Cer korang tgk video ni:


Start dr minit 2.30 hingga minit ke 4.00; itu berlaku pada aku sejak akhil baligh lagi...
Dan baru malam tadi aku kene sekali lagi...
Bila dgr ustaz ni cerita, aku cam tak percaya dia leh cakap hal yg sama sgt ngn apa yg berlaku ke atas aku...

Aku tak pernah citer hal ni kat sape2, kecuali yg bab  aku kene tindih jer...
Sbb segan la kan nak citer lagipun tak logik pun yer jgk...

Dr dulu kalo aku cakap pasal kene tindih, mensti muncul org yg secara saintififknya bgtau itu namanya paralyze sementara akibat badan dan otak tak dapat berhubung akibat keletihan otot.... Aku tau apa bendanya tu sbb aku pun selalu kene especially time tertido kat kelas atau dalam bas time aku travel...

Dan dorang juga explen kat aku jgn terlalu taksub dgn mende2 halus ni sbb ia tak semestinya berlaku... Dorang yakinkan yg aku sebenarnya cuma bermimpi dan ingat tu seme benar2 berlaku di alam nyata...
Kalo tak kene, mmg tak tau kan...
Kalo dh kene sekali baru takot nk tdo malam2...

Nmpaknya aku kene mandi limau la...
Ptg ni aku start mandi limau...
Tgk camne...

Wassalam....

P/S: Adik aku suggest aku pi Darulsyifa utk berubat... TApi aku percaya ubat yg paling berkesan hanyalah ayat Quran dan doa... Lagipun aku tak rela membiarkan org menyentuh aku dan aku takmo meronta2 depan org yg aku tak kenal... Minta maaf.. AKu mmg sgt bermaruah...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers