DMC

Salam...

La ni aku duk excited giler ngn 1 movie ni...
Aku tak patut perkenalkan movie ni kpd mana2 rakyat Malaysia pun krn budaya dan akhlak yg ditonjolkan sgt tak sesuai ngn budaya kite, apatah lagi agama kiter...
Tp versi movie ni dh kira cukup bersih la, kalo dibandingkan dgn komiknya yg confirm kene banned trus dr memasuki Malaysia...

Citer ni ttg sorg budak baik yg berbakat main gitar n wat lagu, pi bandar sbb nk jd penyanyi berkumpulan yg ala2 cam A to Z. Lps audition dier trus dpt sain kontrak. Tp konsep music yg dier dpt ni berbeza dgn yg dier nk. Dlm taknak2 tu dier trima gak sbb nk jadikan sbg batu loncatan. Tp lama2 dier dh makin terperangkap dgn keputusannya sndri. Lg plk awek yg dier minat ni mmg tak suka lgsung ngn konsep music dier ni. Lama2 dier sedar yg byk jiwa tlah rosak disebabkn oleh musicnya. Time dekat2 nk bertanding, dier pi lari ke kmpg halamannya. Kt kmpg, bru dier sedar, adik dier sndri pn dh rosak gara2 terlalu fanatik dgn lagu yg dier gubah. Dier pn wat kptusan utk bertanggungjawab...

Citer ni tak byk msg yg nk disampaikan. Tapi aku tabik spring kt pelakon utamanya, Ken'ichi Matsuyama krn lakonannya mmg hebat sgt2 (ditambah pulak dgn wajah yg kacak menawan hatiku...). AKu tgk citer ni pn, asyik gelak tak abes2....

Hahaha...

Trailer dier aku x dpt upload...
Mybe mslah connection kot...
Next time ek...

Wassalam...

P/S : Dpt pn upload... Enjoy...


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers