Summary...

Salam...

Aku dh sebulan duk kt Kuantan, cuma malas nk msuk blog.
Wlaupn byk perkara yg nk dikongsi, tp aku btul2 malas nk tulis blog ni.
Tapi kugagahi jugak arini wlaupn mmg malas tahap gaban...

Aku p n dh lama tak masuk YS sbb YS langsung x sedap sekarang... (adakah "TAK SEDAP" merupakan perkataan yg sesuai?).
Soklannye dh merepek2...Jawapannye pn samer...
Dulu pn merepek jgk,tp takla semerepek ni...

Sempena tahun baru ni, aku ada azam...
Sebelum ni mmg tiap2 tahun azam nk turunkan berat badan, tapi tak pernah berjaya...
Kejap2 turun, kejap2 naik...
So tahun ni azam aku ialah aku nk buka kedai under namaku sendiri...
Harap2 berjayalah?
TAK!
Aku akan jadikannya berjaya!!!!

Skrg hobi aku ialah maen game kt Facebook...
Game buka kedai makan...

Baru2 ni aku tgk citer DMC dan aku sgt sukakannya...
Tp citer ni bukan utk tontonan rakyat Malaysia krn akhlak teruk yg keterlaluan...
Aku suka citer ni sbb pakwe aku berlakon jd watak utama...
Hahaha...

Sekian summary idup aku...
Bye...
Muah!!!

3 comments:

  1. Ngehngehngeh.....
    smoga berjaya dengan impian bukak kedai tu yer...

    ReplyDelete
  2. Aik..?
    Msih ader yg sudi mbaca blog yg x popular ni?
    TQ...
    Terharu hati ini....>_<

    ReplyDelete
  3. op cos la....hehehe....ur most welkam..=)
    keep it up keyh..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers