Anugerah Terindah yang Pernah Kumiliki...

Salam,

Tetibe aku dpt tau aku dpt award...
Memandangkan aku tak tau apakah award di alam maya ini, lalu ku pun usha kt blog si pemberi...
Dan terserempaklah dengan award tersebut di blog ~yus~
Oleh kerana ~yus~ sebut ttg 3 jenis award, maka tidaklah dapat aku mengetahui yg mana satukah yg beliau tujukan kpdku...
Memandangkan aku bukanlah seorg yg tamak haloba, maka kupilih utk menerima hanya satu sajalah award yg disebutkan itu... (bley pilih2 plk dier..)

Award yg aku dpt (atau sebenarnya aku pilih) ialah :
Huhuhu...
Pada mulanya, bile dibandingkan antara ketiga2 award tersebut, aku x kesah pn tgk award ni sbb takde kaler n simple je...
Pendek kate tak tertarik pun...

Tp bile ~yus~ sebut :

Blogger = Tuan Punya Blog kan?

Serta merta aku rasa ia sangat serasi@kene mengena dgn aku... (Jap... Gelak guling2 jap...)
Lalu dgn senyuman lebar cam kucing dlm citer Alice in Wonderland tu, aku pn berbesar ati utk menerima award ini...
(Dan buat2 x prasan dgn ayat ~yus~ yg seterusnya berbunyi :

But, anyways, sy anggap itu utk blog la ek. Beautiul Blog Award. Ehehehe.

Memandangkan aku ni mmg gadis yg perasan, aku x anggap ia utk blog tp utk tuan punya blog. Ehehehehe)

Alamak...
Tp ader syarat la....
...
...
...
...
...
...
...

Alamak... (lagi...?)
Tak bley copy paste plk syarat2nyer... (Pergh...)

Syarat 1 : Ucap TQ n bg Link pemberi award
Langit ucap : Terima kasih penunggu gua... Terima kasih penunggu gua... (ala2 penjahat citer Nujum Pak Belalang)

Syarat 2 : Pass kt 15 blogger yg awk rs cam dorg ni fantastik sgt...
Ha....? 15? Byk nyer........
Tak dpt kot... Bukn byk sgt blog aku bc...
Tp ku nk bg kt blogger yg aku rs dorg ni cantik sgt....

1. Xurin : Takde la rapat sgt ngn aku, tp dier layan aku cam kami ni dh rapat sgt. Tiap kali nmpk dier di alam maya ni, atiku rs girang. Dier x penah tnjukkan kesedihan wlaupn itulh yg dier rs sebenarnya. Setiap ms dier gelak wlaupn dirundung pilu... Sbb tu la dier ni cantik sgt...

2. Jo : Mmber YS yg mula2 skali aku tertarik di alam maya ni. Cara dier melontarkan pandangannyer sgt berani dan telus. Mmpunyai pengetahuan yg luas n daya intelektual yg tinggi. Paling best ialah karakternya yg sgt unik n x penah mempedulikn pendapat org laen. Sentiasa positive dlm setiap hal... Sbb tu la dier ni cntik sgt...

3. Yus : Blogger yg plg bru aku knal kt YS (selain Huruhara), Aku suka cara penulisannya. Wlaupn ayat tungganglanggang dgn corak tulisan dan gaya bahasa berserta dgn emosi yg bercampur baur dlm satu entry; tp I like... Mmg aku suka penulisan yg tak stabil... Hahahaha (Ape bende aku merepek ni labu...?)... Sbb tu la dier ni cantik sgt...

4. Pojie : Member lama. Wlaupn aku jarang sgt contact dier, tp tiap2 thn dier la org 1st yg wish besday kt aku (n ku tak penah igt bile besday die). Very sentitive person tp yg plg aku suka he's not prejudice. Dier anggap sume kwn dier sama (except kawan baik, of cos), dan cam Xurin, dier layan aku cam dh kenal rapat... That's why he's beautiful...

5. Belalang : Ni cikgu yg aku jumpa kt YS gak. Dier ni pn mmpunyai daya intelek yg tinggi. Dan aku suke lepak kt blog dier sbb penuh dgn sumber2 ilmu yg dpt aku apply (barangkali)kp adik2 ku yg msih bersekolah rendah. Dier ni suke sgt mintak pendapat og rmai n x penah marah wlaupn rmai gak org mrah dier time sesi perbincangan kt YS dulu... Sbb tu la die ni cantik sgt (???)

Tu je... 5 org je aku dpt pass, sbbmereka je yg aku rs cantik... Huhuhu...

Syarat 3 : Bgtau blogger tersebut yg dorg dpt award.
Alamak, nk bgtau ke?
Malu la... Karang dorg igt aku membodek plk...
Takmo la... Biar dorg discover sndiri...

Syarat 4 : Bgtau 7 perkara tentang anda?
Alamak... Hm....

1. Aku teringin sgt nk kawen; dan dah berusaha keras utk mendapatkan suami. Tp mgkin kerana usahaha yg terlalu keras membuatkan lelaki2 durjana tersebut berasa takot lalu lari meninggalkanku yg terpinga2... (sila rujuk -sini-)

2. Aku suka budu sgt sgt sgt sgt....

3. Aku suka tgk citer kartun yg telah dialih bahasa ke bahasa Melayu...

4. Aku suka tgk wayang sorg2 smbil mkn popcon n minum air pepsi. Nk2 bile panggung tu cam takde org jer... Huhuhu.... Best sgt!!!

5. Aku TAK SUKA tgk wayang ngn mmber or pkwe. Sbb dorg ni suke gelak time yg tak spatutnye gelak pastu menganjing2 part2 yg penting. Pastu tgh syok2 tgk, tetibe dorg bisik kt aku nk air sikit la, nk pi toilet la, nk pinjam phone la. Nk je aku baling dorg ke skrin. Spoil mood aku jer tau...

6. Aku ni nocturnal... Siang tdo je tau... Malam aktif je wat keje yg mcm2... Tu la sbbnya aku failed interview. Pagi2 otak aku blom switch-on lg nk jwb soklan2 yg menguji minda dr interviewer...

7. Aku takot nk kawen sbb lelaki zaman sekarang ni tak berguna...

Adoi...
Penatnyer...
Sebenarnya aku pn tak tau nape la aku ni suka taip panjang2...
Mcm la ader org nk baca...

Jap gi nk jual lembu (dlm game) pastu nk tdo...
Esok pg2 nk servis kete, siapkan langsir lg 2 keping, tggu perabot baru di umah baru, bli brg utk kedai dan mlm antau adik pegi n balik tusyen n tlg parents kt kedai...
Dan skrg kul 4.30 pg dan aku msih blom tdo...
Esok pg ibu akan kejutkn dan aku pn berguling2 ke bilik air dan mandi smbil baring dan kembali kerguling ke bilik tdo dan pkai baju smbil baring jgk... (sbb tak larat nk bgn)

Mmg aku nocturnal...
Wassalam...

2 comments:

  1. hahhaha.. kamu kutuk saya ye langit.. sedey2.. hoohohoho!

    err.. no 1 ttg kamu. nak kawen rupanya..

    wuahhahahaahhahaha *gelak sambil gulin gulin*

    ReplyDelete
  2. mane ader kutuk...
    tu pujian yg ttg keunikan kamu...

    Oooo... gelakkan sy ek..
    Sob..sob...
    Mmg nk kawen tp xder saper sudi...

    Huhu...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers