Bila Iblis Menguasai Diri...

Sejak bawak kete aku dh pandai maki...
Sial, Babi, Gampang, Setan, Bodoh, Takde Otak, Lembab nk Mampus... Sume dh kuar...
Paling teruk skali bru je tadi...
Time nk kuar dari umah.Umah ku kt depan skolah agama...\So byk la bus, n kete stop nk amik anak dorg
Tp time tu clear jer...
Time nk kuar, nmpak satu kete viva dr blakang tgh jalan..
Aku wait dier, smpai je sebelah aku, dier bg signal nk parking depan aku (dekat sgt) padahal dh tau aku bg signal nk kuar....
Aku cakap, "Ni la namanya BABI! Mak setan anta anak skolah agama, elok sgt la tu! Kenapa orang bodoh, tak mati je Nape idup nk nyusahkan org...."
Pastu aku pun terkial2 pusing tayar ke kanan takot2 terlanggar kete arang dier tu....
Panasnyer dlm ati...

Aku tak paham, kenapa dorg ni bodoh... Lg satu aku tak paham knp dorg ni slalu takmo pedulikan org... Why they r all so selfish...

Bukan sebuah kete je gini... Byk je mak bapak yg anaknyer skolah agama depan umah aku ni prangai gini... Kete besar2.. otak takde...Dh nmpak aku bg signal nk kuar, bleh plk tetibe parking sebelah aku.. Dh camne aku nk kuar, SIAL!!!

Patut la assembly pg2 ustazah duk bebel...
Balik skolah jgn pi surau blakang tu isap rokok...Jgn conteng dinding skolah...
Jgn buang smpah dalm lubang jamban...
Jgn panjat pagar skolah sbb nk kuar senyap2...
Jgn itu la... Jgn ini la...
Kalo mak bapak pun cam setan, anak pn anak setan jgk la...
Masuk skolah mane2 pn mmg tak dapat diubati...
Salasilah keturunan!

Ni lg satu, kat mane2 pn di jalan raya, mesti ader yg pakai cilok je tetibe, tanpa bg signal...
Dorg ni apahal. Mmg la dorg sempat n okay jer...
Tp aku ni terkejut beruk nk mampus la, tetibe je msuk camtu...
Kalo bg signal, dgn murah ati je aku bg laluan...
Ni memcelah2...
Kete Toyota, NIssan, Pijot...
Tp otak letak kt kepala lutut...
Tak ke nyusahkan org kalo x bg signal...
Lesen terbang ke aper dorg ni...
Ikot ati nk je aku langgar dorg ni...

Takper... nnti aku amik lesen bawak bulldozer, aku leperkan sorg2 yg otaknya berada di dalam kepala lutut!

AMIK KO!!!!
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Langit tgh sgt gelap dgn kilat sabung menyabung!!!

Sian ibu, kene dgr aku caci maki setiap ari...

5 comments:

  1. haha..mrh tol ko ek..tp aku amt2 la stuju dgn pe yg ko katakn..kete mhl mmg xde signal kowt..haha..diorg tu bw kete pk diri diorang je..bkn pk org lain..bila org lain wt kt diorg cmtu taw lak mrh..plek2..byk2 kn la bsabar yek..

    ReplyDelete
  2. hahaahaha...sama kes la cam aku..kot dh pegang stereng tu sape yg bt sial ngan aku mmg kene la..pdulik hape aku diorg kete besar ke ape..

    ReplyDelete
  3. Mmg....
    Wat saket ati jer...
    Tiap2 ari hangin semata2 krn mereka...
    Sabor jer ler...

    ReplyDelete
  4. langit : ehehehe.. sabo beb.. layan lagu ar dlm keta.. lehh cool down sket..

    err.. meh umah saya meh.. ada tag utk kamu.. ;)

    ReplyDelete
  5. Paling sakit hati ialah pemandu yang tak reti nak bagi signal, pastu bila dah dekat (cth :nak masuk simpang) tetiba brek mengejut dan baru bagi signal,Kita yang follow kat belakang ni cam nak kena heart attack terkejut b*ruk. Pastu yang paling2 sakit hati ialah signal yang lampu color merah.Tak nampak weii. Apesal lah diaorang tak nak pakai yang color kuning cam biase2 tu. Apesal nak jugak guna yang color merah same ngan lampu brek. Aish menyusahkan orang betul..huh.

    P/s : Puas hati dapat luah perasaan.hehe

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers