Tag Pertama untuk Langit (yang halal dan bukan dicuri seperti yang berlaku sebelum ini)

Salam,

Yeah... Akhirnya aku dapat jugak Tag yg pertama. Huhuhu... Dah lama dh aku tggu org tag aku, akhirnya ader yg sudi...
Thanks ~yus~

1. 5 org yg idop di dunia ni yg korang tak ley lupa...
- ibu
- ayah
- adik2 yg 5 org tu
- Eross Chandra (lelaki kesukaan ku suatu ketika dulu)
- Wan NAzrul Shukri (1st lelai yg aku jatuh cinta)

2. 5 bende yg korg sayang nk buang
- 1st computer yg atuk belikan. Wlaupn dh rosak, tetapi die msih berada di situ
- 1st HP aku beli (Nokia 3310)
- Koleksi gambar2 Eross Chandra kesayanganku
- Komik2 yg aku lukis ms zaman skolah dulu (haha... dlm kotak bwh katil) Lukisannya sgt buruk dan dialog ntah hape2... Golek2 bile bc blk...
- Gambo2 ex-bf aku... Huhuhu... X tgk dh, tp x buang jgk...

3. Bende yg kog impi-impi dan akan menjadi kenyataan 1 hari nnti..
- Nk ada empayar perniagaan dan pd usia 35 thn aku cuma duk umah jaga anak2 serta monitor perniagaan aku dr jauh... Sronoknyer... (Kalo la bleh dpt anak tnpa perlu berkahwin kn best...)

4. Based on Question 3, kenapa...
- Kenapa (tanda soal)... Sbb aku takmo keje kuat smpai tua. Sbb aku takmo org laen jaga anak aku, takmo org laen suapkn mereka makanan, takmo org laen yg bg kasih syg pd anak2 aku. Nk jaga sendiri biar penat pn...

5. Time bukak lappy, website ape yg korg bukak dlu...
- yahoo mail, blogger n fb

6. 5 org yg korg nk tag...
- jo
- pojie
- xurin
- belalang

Huhuhuhuhuhuhu.....
Sebenarnya aku ni penat sgt...
Nk siapkn umah utk homestay...
Byk keje rupenyer....

1 comment:

  1. Hoyeh... anda telah memenangi tag stailo mailo dinamik wow tajaan Jo Qusary! Sila ke laman web beliau skg utk mendptkan maklumat lanjut...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers