Chapter 9 : Handsome Boy to the Resque.. (tanda soal)

I continue walkin 2 matahari terbenam...

It's too hot n borin'
I feel to lonely
Nk nyanyi la....
"Lonely....I'm still lonely.....
I am nobody... on..."
"Assalamualaikum kak..." suddenly there's a voice...
"Waalaikumsalam.."
Ei, sape plak ni, bru je nak feelin'...
Wow, a pretty young boy... Gud lookin' arr... (Cing! Kuar tanduk setan aku tgk balak hensem!)
He's riding his motorbike...

"Nk ke mane kak? Sorg je ke?"
Tot wanna control ayu, butt.. I mean but it's too hot n I cannot control ape2 dh...
"A'ah. Nk ke arah matahari terbenam..." I answered
He's laughing suddenly...

"Hahahahahaha...
Cam citer Melayu dahulu kala plak nk ke matahari terbenam.
Ehem, apakah tujuan tuan hamba mengembara ke sana?
Menuntut ilmukah?
Ataupun membalas dendam?" He's tryin' to make a joke n continue laughin'
Ek eleh... Wat lawak lak pnas2 ni.. Aku bg 'Kame Hame Ha' skali bru tau...
Nsb la ko hensem...
If x, bru ko tau org Super Saiya 2 bukn skadar dongeng Toriyama Akira Sensei smata2...
He still laughin'... Wat's so funny?

There is 1 thin' bout man (male) dat I can't understand...
While I'm in LI at Turtle Sanctuary, there were En Zack, da ketua pusat
He allllllways tell us jokes....
N u know wat, da jokes were not funny at all...

But En Zack wit my other 2 male friends (xkan nk sebut boyfrens plk kn...
FYI I'm still single n available...) were laughin' non stop cam nk pecah prot
Cam nk terberak pn ader...
Me with my other female friend (skali lg xkan nk sebut girlfren plk kn... FYI I'm normal...)
hav no feelin' at all...
We were allllways wonderin' wat so funny bout dat jokes?
Da fact is, It is not funny at all!

When dey saw we were x laughin
U know wat dey said?
"Ai.. korg pmpn ni xde sense of humor lgsung"

Excuse me? I had no sense of humor?
If I'm not havin' it, how can CT need 2 tahan her laugh at lib n while we were doin' PGN until her
face turned red ah?
How can my mom n dad laugh n laugh n laugh evry time I came back home?
How can my Adik Amir laugh n laugh n laugh untill he fainted, n mom blamin' me 4 dat?
Ntahapeapentah org laki ni? Xpaham beta...
X klaka dh la...
Nk gak menang... Amik la nk sgt!!

"Hello kak, tgh borak pn leh termenung?" da pretty boy wave his hand in front my face
Eh, eh, malunya aku...
"Bukan la... Pnat sgt x dpt pkir..." Cover cover!
"Ye ke? Dh kat ne td? Kebun klapa sawit? Ke atas gunung? Ke tepi pantai?
Tukar brape baju? Nari ngan sape? Shah Rukh? Salman?
Arjun Rampal la, hensem sket?...haha.." continue laughin'

Kuang asam nyer bdk...
Kali ni aku bukn nk bg 'Kame Hame Ha' lg dh! 'Silat Mahadewa Kaiou' terus!!

"Xla, Amitabh Bachan..." Aku sj nk sambung lawak dia yg x lawak 2
Lg kuat dia gelak, sampai beguling jatuh motor....
Ape bende bdk ni? Sawan ka??
Muka hensem tp gelak cam org sawan...
Now his face is not hensem anymore...

Suddenly he come toward me, tryin' 2 control his laugh
"Ha... ha... (cam org semput) Akak ni klakar la... Amitabh Bachan...hahahaha..."
Continue laughin'....
Ape ke hell? Aku plak yg klaka?
Aku x gelak pn...

B'guling-guling bdk 2 tekan prot...
Wei, bodo ker ape bdk ni...
M'ganggu urusan aku je....
So, why am I waitin' here?
No need 2 wait 4 dis boy la...
I start to walk away...

"Kak nanti kak, ala...mrajuk la tu?"he's tryin' 2 stop me...
Mrajuk mendenyer?...
"Jom ah sy bwk akak p ke matahari terbenam... Sy pn nk ke sana" dh serius blk
"Awk nk bt ape gi sana?" I ask. Mayb he knows da way out...
"Dh 2 akak gi sana nk wat pe?" a very big question mark in his face..
"Nk cari jln kuar dari cni..."
"Laaa...dh masuk xyah la kuar plk... Kawin je dgn org cni. Saya ader..." sengih
Eeiiii, gatal!

"Jom ah sy bwk," now he's serious...
But me wit him? On a bike? Oh, I dun like dis...
But it's gud to meet sum1 dat can help n accompanied me....
So wat now?

"Naik la..." he ask...
"Hmm, xyah la... X biase... Lgpn x knal... Tnjuk jln je la... arah mane nk kuar?"
"La... sy muda pd akak la... Kakak sy pn sbaya akak je... Jom ah. Alang2"
Hmm...let me think 1st.
Ok gak kn, bukn ape pn. Nk tlg antar je... Bukn wat maksiat....
"K la..."
Aku pn naik...

Bout 15 mins (hm.. lama 2) he turnin' to da forest kinda area...
Ah, sudah....
Pelik je....
"Jln ni ke?..." I ask
He nod...
Bout a few mins he stop at a small house in da forest

"Mana jln kuarnyer?" I ask after observin' dat dis place is so cold n dead...
He smile...
I dunno wat da meanin' of dat weird smile.
Wat I know is, dis is not gud...
"Jap ek kak, saya nk amek brg jap. Akak masukla dulu." he said wit a weird smile
"Eh, xpe xpe. Saya tggu luar. kejap je kan." I refused
"Sebenarnya sy nk makan nasik." he said
Pulak dah! Td kate nk anta aku. Ku luku jgk bdk ni

So what should I do?
He's still waiting for me at the door.
"Ala, jgn la takot sgt. Mak sy ada kt dlm tu ha."
Fuh, I feel relief.

I enter da house. It's just a small house with old furniture...
Wait!
The furniture are too old and not cleaned!
He locked the door n insert the key in his pocket
Oh... this is not good....

"Mana mak awak?" I asked, trying to control my feelings
"Mak?... Mak kuar kot" then his weird smile again
He enter da kitchen....
I have a bad feelings bout this..
And searching for a way out, but cant' find any

Suddenly he came out.
Wearing only boxer?
What da F!

Ok
Am I a victim?
Is he tryin' 2 kill me or wat?
But he is so gud lookin'...
How can dis gud lookin' guy can bcome dis mean?

"Naper akak cam takut je?" He ask
Oi bodo?
Dh ko wat rupe cam org psyco, itik pn takut!

"Awk nk wat per ni?" I ask, tryin' to control my frightened
He must never know dat I'm afraid...
I need 2 remain calm n steady....
I must show him dat he cannot shake me....
"Nk wat pe? Hmm... Tgh pkir la ni..." he starin' at me deeply...
Shit!!!

My Fear say "Run"
My Intuition say "Run"
My Mind say "Where?"
U r rite Mind (Mind 2 namer org putih bg Akal)
Where should I run?

1 comment:

  1. hoho.. sebelum dia baham ekau.. ekau baham dia dulu.. biar dia terkedu.. wuakakkakaka~ :D

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers