Desesperalda Senorita...

SAlam....

Aku dah mula bosan ngn pakwe terbaru aku ni...
Sebab dia jarang kol dan sms...
Ni dah 2 hari dia tak kol..
Dan bila aku sms dia tak balas pon...

APe la... Tak bestnyer...
Walaupun aku tak sms n tak kol dia, tapi dia tu macam dingin sangat la pulak,...

Seriously, aku bosan..

Sebenarnya aku cuma nak berkahwin, ada suami ada anak kemudian hidup kemudian mati...
Bukan nak jadi kaya, atau nak popular, atau nak jadi menteri, atau nak jadi cantik macam bidadari...
Impian aku cuma nk idop macam org biasa yg ada famili...
Nape susah sangat nak dapat...

Seriously, aku sangat bosan...

Kalo tak nak, cakap je la tak nak...
Jangan buang masa aku...
BUCUK BANGO!!!

Wassalam....

P/S: Aku cuma nak kawen, susah sangat ke... Kenapa semua lelaki rasa tergugat ngn aku... Adakah sebab aku banyak bulu, atau aku berjalan macam lelaki, atau aku bermisai macam lelaki, atau kerana aku kasar macam lelaki... AKu dah berlagak sehabis lembut dah semata2 sebab nak nampak cam perempuan... Tak nampak cam perempuan lagi ke...

P/S ke-2: Rasa pelik sangat, kenapa perempuan yg buruk perangai, buruk kelakuan, busuk hati, kuat mengumpat, suka mencarut, suka mencaci maki, suka ketawa samapai bergegar gunung; dorang bole dapat jodoh.. Kenapa aku ni yg takde la buruk seperti itu belom dapat jodoh lagi... Adakah kerana aku jarang senyum dan pandang lelaki... Atau adakah kerana aku jarang keluar rumah tanpa sebab... Adakah kerana aku nampak sangat hebat sehingga semua lelaki takot nk ekat ngn aku...

P/S terakhir : Mungkin lelaki sekarang ni semenyer pengecut.. Naseb baek jugak aku tak dapat mereka... Lelaki lembik yg tak berani bertindak adalah sangat tak sexy....

1 comment:

  1. Yg buruk perangai tu selalunya dpt laki yg sama2 buruk perangai jugak, hehehe...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers