Langit Kecik Ati

Salam...

Aku kecik ati tadi...

2-10 July ni ada event kat CIAST Shah Alam dan aku nk join jual brg gak...
So aku kaw tim ngn sorg seller ni nk join gerai dia...
Sebelom ni pun aku ada tumpang brg kat gerai dia dlm event lain2...

Pastu aku pun tergerak ati la nak tau harga brg jualan aku tu mahal ke...


  • 3 hours ago
    Langit
    • Mona, nak tanya la...
      HArga brg2 sy tu mahal ke berbanding brg2 lain...
  • 2 hours ago
    Cik X
    • Hmmm..
      Bukan mahal.. Mmg bpatutan.. Tp utk letak kat booth kena pike pasal org yg tolong sama2 utk menjayakan booth ni.. Org yhg jaga booth kadang bukan sorg.. Kena pike mkn, masa duit tambang, minyak.. Tu aje.. Mmg booth ni x byk untung klu nompang kak.. Pendpt sy Klu rasa x serasi better akak jual sendiri..

  • Sentap aku dgn jawapam dia ni...
    Kenapa rasa cam dia marah aku je
    dan seolah2 dah halau aku dari join booth dia...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers