Aku Tinggalkan Bucuk...

Salam..

AKu discovered something about Bucuk...

Kenapa aku selalu tak percaya pada doubt sendiri...
Kenapa setiap kali berasa syak, aku akan cepat2 buang perasaan tu dan jangan ikotkan sangat perasaan...
Dan akhirnya.... perasaan itu adalah benar...

Aku dah terlalu penat mencari jodoh aku ni...
Aku tau Putera Berkuda aku tu tak berusaha mencari aku, itulah sebabnya aku bersusah payah mencari dia...
Tapi.... tak jumpa2 pun....

Mungkin aku ditakdirkan tak berjodoh di dunia ni,,,
Maybe aku ditakdirkan tidak dicintai oleh sesiapa.. dan tak diingini oleh sesiapa....

Pasal Bucuk tu...
Aku discovered yg dia tak berkata benar ngn aku....

I'm so tired ....

Wassalam....


5 comments:

  1. Ngit .....
    Alahai,
    mmm ...
    tentang doubt tu,
    sbbnya akal ko dah rase,
    cume hati ko deny-denykan ..

    biasa lah hati.

    dan ko,
    kuat ya!

    Istilah
    "Mungkin aku ditakdirkan tak berjodoh di dunia ni..
    Maybe aku ditakdirkan tidak dicintai oleh sesiapa.. dan tak diingini oleh sesiapa...."
    tak betul tau,
    ko pun tahu ia tak betul.

    Calm dulu.

    ReplyDelete
  2. Jom join kelab celibacy aku, hehehe...

    Mungkin Putera Berkuda sebenar belum sampai lagi... tgh tersesat kat hutan simpanan negara ke... GPS rosak ke... chill la...

    ReplyDelete
  3. Nurni: I'm really tired... Aku cuma nak kawen je,. Tu pun susah,,, :(

    Jo: Aku igt nk join kelab ko tu la... Camne nk donlod borang.. Hehehe...

    ReplyDelete
  4. Ngit,
    kalau this time tak menjadi,
    cube niat kawen tu letak belakang,
    fokus benda lain.

    Kadang cinta,
    datang tak disangka.

    Kuat ya!
    Kita boleh rasa kalau ada apa yang tak kena, terpulang pada kita nak terima atau tak.

    Dan aku tahu, semua ni menyakitkan.

    ReplyDelete
  5. Niat kawen takleh letak belakang dh Nur..

    Aku ni dah tua dah 27 dah pun...
    Dan dah mula menunjukkan symptom2 "Andartu" mcm marah2 tak tentu pasal, cepat penat, cemburu tgk org ada kapel, cemburu tgk org dukung anak...
    Waaaaaaa.... T__T

    Dan aku pun tak minat berkenalan dgn lelaki dan ada hubungan yg lama yg tak pasti ke mana hubungan ni akan berakhir...
    AKu rasa aku ni gila kot..

    T___T

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers