RAYA GIFT from STYLO JO

Salam....
Tgahri td time bangun dari tido aku ternampak satu big envelope atas meja...
AKu expect ni mesti brg dari CHina yg aku order tu..
Tapi jangkaanku meleset...

Envelope yg mencurigakan...
Eh, dari Jo Qusary.. :D
Jom tengok ape isinyer...

 Wooo....
Nampaknya kita ada 3 bahan bukti..
Mari kita selidik satu persatu...

Ada bangles....
 Tengok...
Sesuai ngn kaler kulit aku ni...
Dan sesuai ngn kaler kasut raya serta baju raya serta tudung raya...
Waaaa.... Sukanya...! :D

Tak caya...
Nah! Ini la kasut raya aku...
Sesuai tak.. Sesuai tak...
>__<

 Ada Toffee...
Ini kot gula tarik yg Jo tunjukkan resepinya dalam blog CITERJO...
Alaaa... Takleh makan sekrang...
Tak sabarnyer... 

 Dan kad raya...
Ini la kali pertama aku dapat kad raya sejak 5 tahun yg lepas...
Dan gadis berbaju biru tu kelihatan seperti aki waktu kecil dahulu...
Jom kite buka...

Ucapan utk LAngit dan famili...
Huhuhu...

Eh, ada rantai...
Alamak, comelnyer....

Ni Jo bg jhas untuk Anis.. (adik bongsu aku.)

T__T
Mekasih Jo atas gift yg benar2 memeranjatkan ini...
I really appreciate it...
Walaupun kita tak pernah jumpa dan jarang gak borak2 di alam maya; tapi ko tetap ingat kat aku...
Nak cium sekali...

MUAH!!!

Wassalam...

2 comments:

  1. Hehe... toffee tu lain sket drpd toffee yg aku buat tu... ni toffee khas drpd Saudi Arabia, tak sempat nak buat gula tarik aritu bebyk...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers