Munge2... ^_^

Salam...

Hadoi.. aku dah gila bayang kat mamat yg aku crush 5 tahun lepas...
Walaupun aku sgt suka dgn perasaan yg berbunga ini; tapi aku tak sepatutnya terbawa2 dgn perasaan yg unreal ni..
In reality, aku dan dia takkan ada apa2 hubungan walau apa pun yg berlaku...

Penat la....

Penat asyik berbunga2 dlm diri...
Actually, perasaan berbunga ni is a good thing...
Sebab ia buat aku bersemangat utk bangun pagi.. dan sambil2 buat keje aku asyik senyum teringatkan dia...
Walaupun hakikatnya dia langsung tak kenal aku...

Org nasihatkan aku bg hint kat dia; mana la tau kot2 dia sangkut kat aku kan...

Well, it will not gonna happens...
Aku takkan spoil kan perasaan cinta aku ini akibat dari respond dari dia..
Sama ada dia akan:
- wat tak tau jer dgn hint aku...
- dia cakap TAKMO!
- dia cakap NAK!
- masih tak sedar aku ni wujud...

Neither way pun aku takmo.. Sebabnya; aku suka dgn perasaan aku skrg ni...
Perasaan cinta yg tidak mengharapkan apa2 balasan...

Aku penah luahkan cinta dan penah ditolak mentah2; diterima sekadar amik ati dan di'dump; dan pernah juga iterima dgn sepenuh ati dan aku yg dump dia...

Actually mencintai dgn seseorang yg misteri dan perasaan misteri yg tidak mengharapkan apa2 balasa ni sgt seronok...

Erm.. Takpe la kalo tak paham..
Aku ni mmg pelik...
^_^

Wassalam...


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers