Salam...
Selepas mengalami ketidakseimbangan mental dan emosi, aku pun dengan kreatifnya terus search game kat tenet. Dan jumpa satu game yg memikat ati aku, namanya "7 Sins". Kenapa menarik? Sbb ada gambo pmpn seksi. Tapi file tu besau sgt, aku tak dpt la download. Tanpa kenal putus asa aku pun search lagi... Apa yang aku jumpa? Satu ajaran kuno Kristian (tak pasti samada 'kuno' adalah perkataan yg sesuai)

Seven Deadly Sins adalah ajaran tentang 7 jenis dosa (lebih kepada nafsu) yg sangat dasyat dan membawa kerosakan...
1. Lust - syahwat
2. Glutony - gelojoh
3. Greed - tamak
4. Pride - bangga
5. Sloth - malas
6. Envy - cemburu
7. Worth - marah

Semua org ada syahwat terutama dgn org yg kite cinta, kan. Tapi takkan ada syahwat dgn adik sendiri, ngn anak sendiri, ngn cucu sendiri, ngn baby pun ader syahwat kot... Tapi sedih la... Itulah yg berlaku sekarang. Manusia bersyahwat sesama jantina, adik beradik, anak jiran yg blum baligh lagi

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers