Langit Kembali Cerah...

Salam...

Aku nak minta maaf kepada diriku sendiri kerana berkelakuan bengong macam org yg tak berpendidikan tinggi..
Kelakar kan macam mana orang yg waras leh jadi bodoh bila berhadapan dengan masalah cinta...
Sebenarnya bukan masalah cinta je yg kuhadapi...
Byk masalah dtg serentak n aku pun tak sempat pikir nk buat aper...

Tapi aku tak salahkan sape2...
Ini semua hanyalah ujian dan pengalaman buatku utk menjadikan aku lebih dewasa...
Kesilapan demi kesilapan yg kulalui mengajarku erti kehidupan...
Dan kehidupan ini hanya indah utk mereka yg berani berbuat dosa...
Dan sangat pahit utk yg takot kpd Allah...

Walaupun begitu jika kita berserah sepenuhnya, maka kita takkan nampak kekurangan diri kita kerana ia diatasi oleh rasa bersyukur kerana dilahirkan cukup sifat dan waras akal fikiran yg membolehkan kita berfikir yg mana buruk dan yang mana baik...

Sesungguhnya aku tidak sempurna...
Kealpaanku menjadikan diri aku seorang manusia
Dan manusia itu tidak sempurna...
Kerana itulah kita memerlukan pasangan...
Kerana pasangan kita itulah yg melengkapi kekurangan diri kita....

Allahualam...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers