Banner yg Tak Kunjunng Tiba...

Salam...

Wah, makin byk blogwalking, makin byk blog aku singgah...

Dan rata2nya template dorang sungguh mendamaikan hati...
Ada yg comel sgt2, ada yg relax sgt2, ada yg gelap gelita sgt2...

Dan bila msuk ke blog aku...

Wah... Very dull...

FYI, template ni adalah my 1st template time aku mula2 start berblog tahun lepas dan tak penah berubah sejak itu...

Nape ek...
Bukan takde template yg lagi menarik, tapi entah la...
Maybe sebab aku mmg dull kot...

Aku la ni tgh tunggu adik siapkan banner utk diiklankan dalam blog orang laen...

Punya la lama tunggu...
Boring siot...

Aritu try la juga buka aplikasi flash yg dia bg tu...

Konon2 nk wat sendiri...
Hampeh... satu ape pun tak paham...
Stakat ni cma tau guna Paint je.. Dan SAI...
OldSchool betul la...

Sebenarnya leh je nk explore...

Tp sejak tahun ni la kan, aku dah malas nk explore aplikasi ni...
Lebih prefer search knowledge dan isu2 semasa...
Dan baca pendapat para intelektual...
Adakah itu tanda2 penuaan....

TIDAK!!!


Ape la tua pulak...

Mana pernah tua...
Ceh ceh.. Takmo ngaku...

Ape pun aku ingat nk wat sendiri la banner tu...

Maybe akan jadi sgt buruk...
Tapi nak cepat2 iklankan...
Bulan puasa ni takde income, tapi duit kuar nk bli brg buat kuih (dan baju raya sepasang..)
Sehari b4 raya baru duit gedebuk sampai...

Sabar ye Langit, sabar....


Wassalam.....


3 comments:

  1. kena makan kismis byk2 ni cik langit~

    ReplyDelete
  2. budak bwh ni pun bukan ada kerja pun...suruh dia buatkan...ekeke

    ReplyDelete
  3. Nina : Huhu.. Mkn kismis leh pandai guna flash (tanda soal).. Ajaib nyer kismis. Haha...

    Rio : Budak mana tu...
    Budak, tolong....

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers