Jom Ibadat!

Salam...

Esok dah start puasa, cam tak lengkap je kalo tak ucap Selamat Berpuasa kpd semua umat Islam yg membaca blog ni..

Oleh itu aku ingin mengucapkan :

SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM YANG MEMBACA BLOG INI...
Wlaupun tak rmai yg m'baca tapi tetap nk ucapkan jugak...

Mulai hari ni, food court tempat famili aku mencari rezeki selama 6 tahun ni akan menjadi kenangan buat selama-lamanya.

Ada pihak yg telah membuat rampasan kuasa dari penguus yg kami hormati selama ini, dan perampas kuasa tu mmg pernah tabur dlm periuk nasi kitorang. Namun rezeki bukan di tanga manusia, Allah menentukan segala-galanya. Kami masih dpt bertahan dan rezeki pn melimpah ruah wlau mcm2 rancangan durjana dan keji dorang buat supaya kami gulung tikar.

Klaka kan, ktorang buka gerai dgn sewa RM800 utk 2 buah gerai danincome sehari tak sampai 600 pn orang nk dengki. Kenapa tak dengki kat KFC ke, Pizza Hut ke yg masuk ribu riban...

Kelakar...

Ayah dan ibu sebulat suara nk stop berniaga dr sana, dan fokus kpd perniagaan Kuih Loyang yg biasanya hanya aktif di bulan puasa...

Aku memohon ke hadrat Ilahi semoga dimurahkan rezeki kami sekeluarga...
Amin...

Dan kepada korang yg betl2 nekad nk beribadat dgn tekunnya pd tahun ini, aku doakan semoga niat korang tu diperkenankan Allah dan diringankan tulang dan dicucikan hati.

Jom sama2 beribadat...

Amin...

3 comments:

  1. salam ramadhan...insyaallah berkat bulan ramadhan yg mulia ini maybe rezeki lelangit sekeluarga akan lebih bertambah..hehehe

    ReplyDelete
  2. salam Ramadhan sis...adoi...ade jgk ek org cenggitu...ingat dlm drama2 melayu je...btw...aku harap rezeki ko dan family akan belipat ganda lagi ...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..
    Thanx korang... Aku doakan yg sama utk korang jgk...

    Sorry, dh lama tak blogwalking...
    Mulai arini nk start blogwalking camn biasa semula...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers