Dia da Ngaku...

Salam...

Aku baru je balik ari nege...
Sebenarnya baru balik dari jalan2 dgn mamat ensem tu...

Tau tak...
Dia luahkan perasaan pada aku...
Dan dia tau aku ada perasaan yg sama...
Aku diam je.. Tak jawab ape2...

Tak tau la...
Aku dapat rasa yg dia mmg nk ngorat aku...
Dan dia ckp dia tau yg aku pun suka dia...

Cam ape je seme ni...
Takkan baru kenal da suka...

Tapi mmg...

Dia ckp, 1st time dier singgah kedai aku tu sbb tertarik ngn bantal yg aku jahit...
Pastu bila nmpak aku senyum, dia terus cair...
Tu pasal dier borak lama2 ngn aku...
Dan sebab tu juga dia mai cari aku balik...

Aku pulak, 1st time nmpak dia belek bantal, aku mmg dah tertawan hati da....
Mane tak tertawan, ensem giler... sape2 pun suka..
Aku layan dia borak pun sbb nk amik kesempatan borak ngn mamat ensem, tu jer...
Tak sangka plk dia leh patah balik bawak coke n smbg plk borak smpai 2 jam...

Pastu dier blah, aku pun da lupa la...
Tp kdg2 harap gak dia muncul...

Sekarang dia da luahkan perasaan...
Aku kan baru putus cinta...
So tak pasti adakah ini perasaan yg sebetul atau sekadar utk cari penawar mengubati hati...

Ntah la...
Cepat sgt la...
Kecederaan hati aku ni belom sembuh lg....

Wassalam.,....

P/S: Tp instinct aku kata "INILAH ORANGNYA".. Tapi tak berani nk percaya pd instinct da....

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers