Too Perfect...

Salam...

Dua bulan lepas, ada sorg mamat ensem giler ni beli brg kat gerai aku...
Dia beli bantal kapel, 2 keychains, n hp strap...
Pastu borak2 lama ngn aku...
Dia duk KL n dtg jalan2 ke Kuantan...
Siap pi beli air n duk kat belakang gerai sembang2 ngn aku pasal macam2 perkara la...
Pastu dia blah...

Part paling best ialah lelaki ni mempunyai fizikal yg menjadi idaman hatiku...
Kulit gelap, idung mancung, mata besar, dan tengkorak mukanya jenis yg timbul ala2 mamak la sket...
Mmg taste aku la tu...
Tapi sgt kacak kan, tak mungkin la aku akan dapat lelaki sekacak ini....

NAMUN....

Semalam dia tiba2 muncul...
Borak2 kejap n kata nk add aku dlm FB...
Aku pun bg la bisnes card yg ada link FB page aku tu...
Tp fokus dia ialah kat no tepon aku...
Huhuhuhuhuhu.....
Pastu dia blah....

Pagi td dia msg kata nk blanja mkn sbb boring duk Kuantan xde mmber...
Aku pun on je la...
Mkn kepsi n berbal2 pjg lebar lg...
Dan sgt miracle cos he remind me of DR. SAAD ABDUL MUMIN
This is the second time aku jumpa lelaki yg bercakap ttg perkara yg melampaui kemampuan fikiran aku....
Dan melampaui ilmu aku...
Dan buat aku diam dan dia terus menerus elaborate...

Wow...
Physically = perfect...
Mentally = Excellent...
Emotionally = I dunno yet...

TAPI...
Lelaki sesempurna ini takkan nk kat aku kan...
Dia cuma xde kawan n ajak aku utk teman berbual je...
Aku ni cepat je perasan bukan2...

Mana tak perasan...

Bila aku cakap, "Sy tak minat bekerja.." Dia cakap, "Sy pun kalo bole takmo isteri yg bekerja.."
Bila aku cakap, "Kenyangnya mkn kepsi td." Dia cakap, "Sy kenyang tgk muka awak."

Hmm..
Hati ni masih terluka dan serik dgn kata2 manis lelaki...
Nk percaya pun mmh susah la...
Tapi seriously, dia memang SEXY...

Wassalam....

3 comments:

  1. Dia mcm berminat... boleh berkawan dulu, tapi berhati2 jugak la sebab belum kenal sepenuhnya siapa dia lagi... kalo dia orgnya then Tuhan akan tunjukkan dialah orgnya :)

    ReplyDelete
  2. Thanx Jo....
    Aku pun berminat gak ngn dier ni.. Huhuhu...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers