Perempuan Gila Kembali....

Salam...

Aku da lupakan da jejaka idaman ati ku itu..
Dan hatiku da mula kembali ke mode normal (walaupun tak sepenuhnya..)

TAPI....
Perempuan bodoh merangkap isteri kepada jejaka idamanku itu tadi telah tiba2 chatt ngn aku kat FB..
Dia tanya, "Salam. Apa kbr..."
Aku mmg berat ati je nk jawab.. Kalo bole takmo ada kene mngena da....
LAst2 jwb la jgk, "Salam.. Sehat Alhamdulillah... Awak sehat..."

Tetibe pmpn bodoh tu offline...

AKu pun tak paham ape pempn bodoh tu nak dari aku...
Nk kata aku kaco laki dia lagi.. Xde maknanya...
Aku memendam rasa je tgk dier n dgr suaranya dari kejauhan dan cuba utk buang jauh2 perasaan ni setiap saat demi nk bg hubungan dorg kembali sepert sediakala....

Tetibe perempuan bodoh merangkap perempuan gila ni muncul nk chatt.. tetibe plk offline..
Ikotkan, mmg takde maknanya nk tegur2 aku daaa....
Awat tetibe je muncul dan ilang...

Aku mmg hangin sbb aku ni bukan org baek pun..
Kalo org buat peel camni, mmg rasa nk "kerenyet-krenyet" jer...
Sabor je la....

Sekarang ni aku rasa nk bangun n rampas laki dia dari genggamannya dan buat dorg bercerai berai...
Baru puas hati aku....

Tapi berbaloi ke amik laki camtu jadi laki aku....

Wei, perempuan...
Ko simpan la laki ko dlm tempayan.. Takde maknanya aku nk kat dier lagi.. Walaupun hati aku berguling2 cintakan dia, tiap2 mlm mimpi basah ngn laki ko tu, tiap saat berangan dapat anak ngn laki ko tu... Tapi aku takmo la "bekas" perempuan gila cam ko... Nnti kene badi weii....

TAK SANGGUP!!! LARIK!!!!

Wassalam....

1 comment:

  1. huii...jgn dilayan pompuan camtu...nnt lagi skit diri sndri je..dia dah bodoh, kt jgn turut bodoh dgn dia..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers