Entry Membazir je Baca....

SAlam...

AKu baru perasan, rambut depan aku ni, apesal bentuk dier camtu...
Ni namanya widow peak ke...
Ke bukan...


Apesal aku rasa hepi semacam je arini...
Walaupun kadang2 mcm terbukak kembali luka ni...
Tapi most of the time aku hepi sgt rasa nk lompat2 lalu berguling...

Tak caya ke...


HAAAA.. 
Hepi tak.. Hepi tak muka aku ni...
Payah gak nk senyum mcm ni...
Huhuhu...

Wassalam...

P/S: Nape la muka ni tembam sgt.... Hampeh je tgh2 mlm senyum sesorang depan lappy... Nite nite...

5 comments:

  1. mana ada tembam... cantik la :D

    ReplyDelete
  2. Huhu..
    Kalo cntik da lama da aku kawen, Jo..
    T_T

    ReplyDelete
  3. biasanya org hensem dan cantik la lambat kawen... psl org lain malu2 nak dekat hehehe...

    ReplyDelete
  4. cantik! mn ada tembam..kalo tembam pun cute jugak ..ngeeeheheh


    stuju ngan jo..

    ReplyDelete
  5. @Rama2Ungu
    ini mengikut pengalaman aku sebagai org yg hensem... huhuhu

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers