Emosi Rojak Ayam

Salam...



Syaitan berkata, "Apa lagi Puteri Joan, bakar2.. Bukankah dia telah menyakiti hatimu.. Dan mengsia2kan pengorbananmu, dan mempermainkan cintamu, dan terus menerus memberikan harapan palsu; lalu dgn sekelip mata meninggalkanmu tanpa secebis perasaan pun... Adakah kau mau membiarkan dia bahagia, walhal kau di sini terus menerus menangis kerana rindu dan cinta padanya... Jgn fikir lg.. Ada 2 lagi senjata utk kau serang.. Gunakan dan puaskan hatimu"

Iman berkata, "Stop it, Puteri Joan.. Biarkan dia.. Biar apapun yg dia lakukan ke atasmu, bersabar la.. Membalas dendam, akan dibalas dengan dendam juga.. Biarkan.. Sesungguhnya Allah itu Maha Adil dan mengetahu sesuatu yg kamu tidak tahu... Mungkin Dia menurunkan ujan lalu menutup matahari yg sgt kau suka. upanya Dia ingin memberikan kau pelangi yg jauh lebih indah dan menggembirakan.. Bersabar la..."


Akal berkata, "Mencintai dia ada la tidak logik.. Kerana dia mampu berpura2 cinta sedangkan tidak.. Dia juga perancang yg hebat dan tidak punya rasa bersalah.. Apa yg dia lakukan hari ini, mungkin akan diulangi juga bila bersamamu... Pada saat itu, adakah kau mampu menerimanya... You are worth more than that.... Tak logik.. Keluar cepat..."


Puteri Joan <-------- CONFUSE ..... -____-"

Wahai Putera: Aku terima apa yg telah kau lakukan.... Tapi jangan saketkan hati aku.. Kerana perasaan aku kini ditawan oleh syaitan.. Akal dan iman tidak cukup kuat mengawalnya bila aku marah dan disakiti... SIla berhati2 sebelom berbicara... Atau aku porak perandakan idop kau dgn 2 senjata ini...

Apapun aku masih harap kau cat balik menara tu.. Dah macam pondok buruk dah rupanya...
Jgn tengah cat2 terkehel bahu pulak...
Jgn koman sgt k... Muahahahaha.....

Wassalam...


2 comments:

  1. Err... rasanya aku tak layak komen kat sini... sebab aku lebih kurang mcm setan tu, hehehe

    ReplyDelete
  2. Hati aku ni mcm setan gak.. Hampir je aku nk wat semua tu td... Sabar.. Sabar..... T___T

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers