Menyampah la...

Salam....

Adoi...
AKu boring betul la kat satu blog ni...
Mmg dh lama nk stop following, tapi URLnyer dh tukar...
Tp notification masih lg msuk dlm dashboard aku...

Yg wat ak menyampah tahap gaban ialah dia ni cam xde idea nk berblog...
Sama gak cam aku...
Kalo skali skala tu takpe la...

Ni balik2 tajuk yg pelik2, tajuk lucah2, tajuk yg cam yg sgt tak membina la...
Arini punyer tajuk ialah, "Tetek Seorang Perempuan"....
Dan katanya tak salah pun dia cakap camtu...

Ye la ye la...
Tak salah...
Tapi aku baca pun menyampah gak...
CAmne la aku nk stop follow blog dia yg langsung tak memberi faedah ni....

Wassalam....

5 comments:

  1. hahahaha.. kelakarnye tajuk. tapi sure banyak respons, sebab rakyat malaysia pon ramai yg sang*p nowadays. hahahhaha :D

    ReplyDelete
  2. Jo: Kan... Bukan ni je.. Mcm2 la tajuk entry yg gimik je lebey.. Nyampah aku...

    Yus: Dia nk naikkan trafik kot.. Tp confirm mencanak trafik entry ni.. Huhu...

    Rio: Ader la sorg pakcik yg namanya mula ngn huruf A... HUhuhu...

    ReplyDelete
  3. tajuknya begitu, bincangnya secara ilmiah ke LP?
    hmmm...menakutkan.

    ReplyDelete
  4. Miss Nina" Ntah la.. Linknyer dh tular so x dpt access ke blog dia.. Tp notificationnya asyik2 muncul kat dashboard... Xtau la ilmiah ke tak.. Tp cam x bermoral pun ada kan...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers