Langit yg Jahat!

Salam...

Aku mmg jahat...
Korg pun mesti akan setuju yg aku ni jahat...

Isteri dia chat ngn aku dan bgtau yg suaminya dah ngaku yg beliau ada hubungan ngn aku....
Aku ngelak2 gak, tapi akhirnya aku ngaku jugak...
Pastu aku cakap la ni suaminya takmo kat aku da...
Da break da...

Pastu aku citer la sket2 supaya dia sambung semula hubungan tu...
Dan siap bg nasihat lagi...
Rupanya dia dah proceed dvorce....

Wooooooooooooo....
Aku tak tau nk cakap aper...
Nape smpai camni skali....
Penat weh aku undur diri,....

Time tu aku mmg sentap giler....
Rasa bersalah sangat weh....
Tapi naper aku senyum....

JAHATNYA AKU......
Semoga aku tak masuk neraka....

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers