Perempuan Gila...

Salam...

Memang isteri kekasih aku dah gila...
Selalu je tiba2 muncul chatting ngn aku kat FB...
Balik2 ckp psal Putera Semalu...
Pastu tiba2 ilang....

Gila punya orang...

Tau dah dier suspek aku ngn laki dia ada something wrong...
Laki dia pun resah semacam je time jumpa aku aritu...
Sebab sayang punya pasal, aku pun mereka2 la citer ttg kehadiran  Putera Semalu dlm idop aku kat wall...
Pastu hari2 je dia muncul nk cakap pasal Putera Semalu....

Aritu perangkap aku dgn bg komen ttg Putera Semalu...
Bila aku dh berbalas komen, dan dan je remove seme komen dier...
Ala... Ingat aku bodo la tu...

Dia nk laki dia masuk wall aku n tgk aku asyik syok citer psl Putera Semalu spy lakinya taknak kat aku lg...
Kalo dia tinggal jejak kat komen, konfirm la lakinya nampak yg bininya yg pancing aku cakap gitu....

Aku rasa laki bini ni mmg dah kena la...
Dua2 cetek akal...
kadang2 aku penat gak layan org yg pasang perasan bijak pnyer strategi...
Padahal  strategi tahap kanak2 ribena jer...

Lakinya pun sama gak..
Time mengayat aku, nampak sgt tgh mengayat..
Langsng tak macho...
Tp da naseb aku suka dier sejak awal2 nmpak lg kan...
Kalo tak, takdenye aku nk terpikat akibat ayat tahap rendah tu...

Pastu cam bangga je cakap dia berjaya ayat aku..
Memang cetek akal...
Ko tak kenal ngn sape ko bercakap ni mamat....

Hm..
Nape aku rasa bini dier tgh baca blog aku skrg ni....
Adakah kerana bininya benar2 baca dan ingat aku tak tau...
Ok.... Sukati dier la....

Aku sebenarnya mmg tak larat nak layan org gila....

Aku punya la menderita membuang sampah di wall aku (sehingga semua org remove aku di wall masing2) semata2 nk bgtau dia dan lakinya bahawa AKU TAKDE APA2 NGN LAKI DIA....
Walaupun sebenarnya mmg ada apa2 sebelom ni...
Tapi takmo dah, sebab aku takmo lelaki camtu...

Walaupun aku ni nmpak cam kampung, tp pemikiran aku tak kampong...
Aku tak pecaya yg lepas kwen, aku takley kawan ngn lelaki...
Dan dia nk aku ttup FB sbb takmo kwn lelaki...
Dan tiap kali mmber lelaki aku komen, mesti dia marah....
Katanya aku berpeluang utk curang....'

BONGOK!

Aku ni jenis berkawan tak kira jantina, umo, bangsa dan agama...
Kwn2 aku mesti la:
1. BIJAK
2. BERPESONALITY
3. OPEN MINDED
4. RASIONAL
5. BUKAN ORANG GILA

RAmai je kawan Melayu aku yg bertudung litup, tapi ajak mengumpat... Pastu suka sound2 org dgn ayat bisa n bila berbual tu ayat maki2 yg kua dr mulut masing2.. Bila terperanjat, bole pulak mencarut....

Wah, menakotkan tak...

Kawan bukan Melayu pulak, boleh diharap...
Time aku diekori ngn og gila seks time blaja dulu, time tu aku tak pikir laen, terus kol kwn India aku minta tlg fetch aku.. Nape kol India tu, sbb dia sorg je ader kete...
Korg tau ak ape jadi.. Kwn India tu dtg ngn 3 buah kete... Dlm kete tu mmg berbilang kaum.. Ada awek dia (India), Cina, Iban, Bidayuh, org Asli pun ada sorg tau.. Semenye non-Muslim....Time kete tu benti depan aku, masing2 kuar cam gengster. Org gila tu terus cabut...
Pastu aweknyer peluk aku, takot aku kene trauma ke aper ke....

Aku ok jer, cuma takot sket la tgk muka gatal org gila tu...
Terpikir gak, kalo aku tepon member Melayu, agak2 dorg dtg tak on da spot camtu..
Ntah la...
Aku tak ramai mmber Melayu....

Ok, nape aku membebel terlalu byk...
Ni satu sebab kenapa org tak suka baca blog aku...
Dan wall aku jugak...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers