My True Friendship Love

Salam....

Alalala....
Terharunya aku baca entry Jo yang INI
Tgk gambar kat bwah ni.. Comey kan...
Ni Jo lukis tau.. Kalo aku lukis, jadi org lidi je la...

Yang baju itam tu Jo, yg muka cam seronok ngn mata berkaca2 tu sape lagi la kan... 
Mesti la aku....
Huhuhu.... >_<

"True friendship love", walaupun tak pernah jumpa dan kenal, tapi aku boleh lihat hati ko... it's so sad and pure. Thank you for listening all this while and understand me more than anyone in this world could... thank you for telling me the ways of the human emotions without being a hypocrite... terima kasih sebab tak pernah berprasangka buruk dgn aku atau fikir aku jahat, gila, ego, materialistik, gatal dan bodoh mcm org lain fikir ttg aku selama nie. You are truly extraordinary :D"

T____T
Terharunyer.....
Cam hebat sgt je aku ni..
Naek segan plk....

Jo, xde la... Aku tak penah pun berprasangka pada ko...
Aku suka sgt baca blog ko sbb ko lain dari yg lain...
Dan suka ngn gaya penulisan ko yg sgt rasional...
Bahasa ko pun semenye sopan2 n elok2..

Aku pun doakan ko dapat jalan keluar dari rantai yg membelenggu idopmu ini, sis...
Wish u all da best...

Wassalam....


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers