Takde Dah...

Salam....

Aku dah porak porandakan wall aku dgn perangai pelik sejak akhir2 ni dan dalam masa yg sama juga menyakiti hatinya dgn tulisan2 di wall aku ni....

Aku juga dah tutup HP sepanjang hari semalam. Tu yg dia susah sgt nk contact aku tu...

Dia bg mesej marah dan ucap selamat tinggal...

Aku buat2 tak bersalah dan tak ngaku dah wat salah...
Ini betul2 dah wat dia bengang...

Oleh itu secara rasminya aku dah berpisah dgn suami org tu...

Woooooooooo....
Perasaan ini sangat pedih...
Tp ini la yg terbaek....
Hatinya juga saket dgn perbuatan aku...

Tapi hati yg saket dek perbuatan aku ni maybe akan menguatkan lagi rasa sayang pd isterinya...

Wassalam.....

4 comments:

  1. takpe Langit... mungkin Tuhan dah menjanjikan org yg lebih baik nanti... ntah aku tulis nie sesuai ke tak utk buat ko rasa okey sket...

    ReplyDelete
  2. HAhaha... Ok jer nasehat ko tu.. Mak aku pun nasehatkan hal yg sama cam ko.. >__<

    ReplyDelete
  3. hohohoooo... maknanya aku nie dah sama taraf mak mak le nie.. :P

    ReplyDelete
  4. Huhu.. Great minds think alike.. :P

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers