Kisah Sebenar....

Salam...

Penerangan khas kepada Rama2 Ungu...

1. Aku jatuh cinta kat sorg lelaki
2. Rupa2nya dia suami org
3. AKu patah hati lalu cuba utk melupakannya
4. Dia muncul dan luahkan perasaan cintanya pada aku
5. Aku terperanjat dan menganggap dia seorang yg curang
6. Dia cakap, "Kalo sy tak dapat kawen ngn awak pun, sy akan kawen ngn org laen jgk. Sy da nekad, kalo jumpa someone special, I will get out of her life"
7. AKu punya la suka; tp dalam masa yg sama rasa seolah2 aku ni Memey dlm kisah idop Norman dan Abby...
8. Kami kekalkan hubungan sbg kawan sbb aku serasi sgt ngn dia
9. Tanpa disedari kami dah terlebey suda, siap merindu2 lg, dan aku pun jadi tak sedar diri yg dia tu hak org laen.
10. Dia tunggu masa jer nk berpisah ngn his wife.
11. Tiba2 ibu cakap jgn amik suami org, aku tersedar lalu terus saketkan ati lelaki tu.
12. Lelaki tu punya la saket ati lalu putuskan hubungan kami.
13. Kami da tak berhubung lagi; dan aku menahan rasa cinta dan rindu ini seorang diri...

Biar la derita pun, dari berdosa merobohkan masjid...
Tapi aku masih menunggumu....... Putera Menara....


Ku tetap menunggu.....

Wassalam....


3 comments:

  1. Rio: Jgn bimbang.. Ko bukan orgnyer...

    ReplyDelete
  2. ok..now i understand..thank u kerana memberitahu dan menguraikan tanda tanya ni..

    pesanan dy RU, tabahkan hati..anggaplah itu bukan jodoh anda. mungkin ada hikmah disebalik kejadian.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers