Komen Panjang Lebar utk Jo...

Salam....

Ni entry khas utk Jo Qusary...
Sebenarnya CterJo je la satu2nya blog yg aku follow setiap entry..
Blog laen kalo rajin je aku terjah....

Sebenarnya ni komen utk entry INI...
Tp sebab pjg bebenor komen aku ni so aku wat la satu entry khas utk my beloved friend, Jo Qusary...

Jo...

Sedihnyer..
Tak sanggup aku baca lirik tu lg...Mesti rasa cam lemas dan perlukan ruang utk bernafas dgn udara yg lebey segar kan...

Aku rasa ko ni kat stage pada minit ke-3:15 dalam tempoh yg terlalu lama.. Maybe ko leh consider utk msuk ke stage pada minit ke-3:33.

Mmg susah Jo, sbb aku pun teragak2 jgk nk melangkah ke stage tu takot dah silap langkah... Tp kalo kita tak dare to change our path, kita akan still kat stage 3:15 selama2nya.. Dan sampai satu masa, kte rasa dh buang byk masa.

Aku lebih rela menyesal atas keputusan yg aku dah buat (walaupun ia silap); berbanding menyesal atas apa yg aku tak buat (dan tak kemana2)...

That' why I am the one who always take the road not taken.. Kat hujungnya tak sepertinya indah seperti yg aku bayangkan; tapi at least pengalaman yg aku hadapi; org laen tak berani nak hadapi.. Dan aku bangga, walaupun org tetap anggap aku pelik dan bodoh...

Bukan nak ajak ko jalan kat road not taken tu, tapi nak ajak ko masuk ke road yg ko nk sangat masuk dan tgk ada apa kat ujungnya... Satu2nya yg menyekat kita dari merasai gembira ialah FEAR..

And FEAR is actually an ILLUSION..
Without FEAR you can be HAPPIER dan BERKEYAKINAN...

Sebenarnya aku cemburu ngn ko, sebab ko bijak dan ko pelik dan yg paling best, ko tau kenapa ko pelik...
Sebab ko ada Asperger Syndrom...
Cam aku, aku ni tak bijak, tapi keje kuat utk jadi bijak tapi tak bijak2 jugak...
Dan aku ni pelik dan jiwa dan pemikiran aku pun pelik, tapi aku bukan Asperger dan ia menambahkan lagi rasa pelik nape aku ni tak macam org lain walaupun aku bukan mutant..

Jo,
No one can buy your heart with money
It's the one in the world, then IT IS SO PRECIOUS
You dunno who owns your life
The answer is in front of your mirror

Now, I hope you will never let anyone take your own course away...
So, please unlock the keys of those chains before it drives you crazy
Only you can make the difference...

Good Luck Jo....

Wassalam....

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers