Kembar Aku...

Salam....

WAH! WAH! WAH!!!!!!!

Arini kan befday aku...
Dan harini juga befday the Legendary Si Charlie Chaplin...
Adakah ini satu considence...
Hopefully it is not....



PASAL CHARLIE CHAPLIN KAT SINI

Harap2 aku akan menjadi sekreatif beliau.. (walaupun tak mungkin jadi selawak beliau..)
Harap2 aku boleh make something different in this world dan ubah dunia ni kepada suatu era yg baru...
Actually impian terbesar aku ialah nk melahirkan Iman Mahadi yg akan membawa umat manusia ke pangkal jalan...
Sebab tu terlalu cerewet memilih suami...
Tapi sape tau kan, kot2 Imam Mahadi tu sebenarnya aku... (amboi, besarnya angan2..)

Ni pula my fav video of all time....
Ni je la satunya2 scene yg aku ingat sampai bila2... (sebab aku kuang terdedah ttg Charlie Chaplin, tp tiap kali sebut nama ni mesti teringat scene ni,,,)

Enjoy... :D


Wassalam...

4 comments:

  1. kembar rupanya... tapi apsal sorg lagi takde misai kontot, hehehe

    ReplyDelete
  2. Untuk membezakan aku dan kembarku.. Ngehehehe....

    ReplyDelete
  3. Xde la minat...
    Tapi sgt menghormati dan mengagumi beliau...

    Time tu kan tgh perang dunia..
    Tp lawak2 dia telah hiburkan hati org ramai yg berduka lara dkm menempuhi peperangan...
    Walaupun kegembira yg tak kekal, tapi org ramai dah lupakan sekejap kesengsaraan krn ketawa ng lawak dia...

    That's qhy sgt admire pd dia ni...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers