Baazigar, mein Baazigar....

Salam...

Aku mengalah
Bila aku nmpak cincin perkahwinan tersarung di jari manis isteri dia..
Bila aku nmpak gambar bersongkok dia dalam purse isterinya...
Bila dia cakap, "Sy ni pekerja dia jer kat sini... Sayang punya pasal, jadi ekerja pun sanggup.."

So ape lg nk cakap kan...
Maybe aku patot unduer diri jer...
Walapun lelaki tu masih terkial2 nak kat aku..
Dan aku pun ala2 terkial2 jugak, cuma ego aku lebey tinggi, takmo tnjuk la kononnyer...

Takpe la kan...

Lebey baek kesunyian hingga ke akhir hayat...
Dari berdosa dan menyakiti hati orang laen...

Wassalam....

3 comments:

  1. takpe... bunga byk di taman, kumbang byk di hutan, ikan byk di lautan... dan tetiba aku rasa mcm nak makan ikan masak asam pedas... hehe

    ReplyDelete
  2. HUhu...
    Aku ni bnga raflesia... Lalat je yg nk hinggap.. T___T

    ReplyDelete
  3. rafflesia merupakan bunga yg terpelihara di bwh akta undang2 tau... ada kelas tu, hehehe

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers