HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA

Salam....


Sy: Salam. Sy nk tnye,bole tak sy tak berniaga minggu ni...
Dia: Tak bole. Tak berniaga pun kene byr. Nape Asma xnk niaga...
Sy: Sbb mggu ni sy gastrik..
Dia: HAHAHAHAHAHAHA! (ketawa dgn bersungguh2) AWK GASTRIK MINGGU NI..? AWK NI MCM2 LA...
Sy: ........?????



Ape yg klako...
Mungkin tak pernah rasa derita saket perot sampai takley wat keje aper, sampai tak leh tdo, sampai takleh duduk, sampai takley baring.. Yg boleh cuma mengerang2 kesakitan dan menangis sampai t'tdo...



Mungkin Allah bole tnjukkan apa itu derita saket perot; baru akan terpikir berkali2 sebelom gelakkan org...


Kesimpulannya, mggu ni berniaga tapi takde brg nk jual sbb mggu ni tak wat ape2 keje langsung... Ye la kan.. Kelakar la saket perot smpai seminggu, sampai takley wat keje, smpai xley berniaga.. Kelakar kan.. Gelak la lagi....


Bukan aku nk merendahkan org; tapi secara seriousnya aku bgtau bahawa aku mmg betul2 tak pandai berkawan ngn org yg tak sekolah camni.. Apalagi bermasyarakat dgn typikal Malay bilamana aku berbual dgn lelaki pun semua mata pandang semacam dan tiba2 tersebar berita aku ada bf... Bila aku kuar minum ngn bisnes partner aku (yg kebetulan sudah berkahwin dan ada 4 anak); tiba2 tersebar berita ak curang ngn pakwe aku n nk rampas suami org...


Skrg aku tlis macam2 kat FB baru dh takde gosip bodoh krn xde apa nk digosip, suma aku dh tulis.. Xde rahsia dah...


Aduh, rasa marah buat perot aku maken saket...


Wassalam....

2 comments:

  1. dulu penah kena gastrik sebab busy sgt sampai lupa nak makan... kena start balik makan makanan lembut drpd awal dan doktor akan bg pil arang utk cuci perut (?)... tak suka pil arang tu...

    ReplyDelete
  2. Pil arang.....
    Naseb baek aku tak dapat pil tu..
    Aku minta doktor suntik jer..
    Dua kali dh kene...T___T

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers