ALAMAK! Terlewat.... T_T

ALAMAK!
ALAMAK!
ALAMAK!

Aku kene tag ngn Jo untuk join satu contest...
Namun tarikh tutupnya adalah semalam...

Waaa....
Ini adalah gara2 pulun sgt ngn blog yg satu lagi sehingga blog peribadiku ini telah dianak-tirikan....

Tak bestnyer... X(
Sebab contest ni sgt menarik dan lain dari yg lain...
Dan hadiahnya sangat membahagiakan...
But it's too late bebeh!!!!

Apapun, aku tetap nk jawab tag ni juga...
Hohohhohoo!!!

Contest ni bernama, "IF I HAVE RM100" yg dianjurkan oleh http://hidayatimohamed.blogspot.com/
Leh tgk kat SINI

Kalo la aku dapat RM100 kan; apa aku nk beli ek....


Ni la yg aku nak sangat beli di saat ini...
Meja utk memudahkan aku wat keja kat kedai...
La ni aku pakai meja yg bawahnya terbuka; so bila aku duduk ala2 tak senonoh, org lalu lalang bole nmpak posisi kaki aku... 
Wah, macam memalukan la pulak... (aku kan jasad je pmpn, posture mcm lelaki..)
Nak2 time pakai baju kurung, kaki pula terbuka luas je,..
Huhu.. Memang tak sesuai....

Oleh itu aku dah pakaikan kain untk meja plastik tu, tapi tak best la pulak wat keje...
Nak tarik, tolak; tetiba tersekat la; kain terkesot2 la..
Ganas sgt ke aku ni...

Anyway, aku kalo dah excited wat keje, mana sesuai guna brg2 yg perlu digunakan dgn cermat..
AKu kan Shrek....

Ceh, cakap panjang2 ni macam la boleh menang...
Tarikh tutupnya semalam...
Waaaa....... T_T

Xpe2.... Tgh kumpul duit utk beli meja tu...
AKu tgk kat Giant hrga dalam RM90 je yg dalam kotak yg kite kene pasang sendiri...
Cuma byk expenses yg mesti didahulukan...
Sewa kedai, sewa benteng, ssm, lesen mpk...
Huhuhu...
Serentak beb...

Xpe2...
MUdah2an dimurahkan rezeki...

Wassalam....



3 comments:

  1. mario dah malas...13 February 2011 at 19:10

    mudah2an ko akan dpt jgk lemari tu... wpun tak sempat nak msk kontest tu...ekeke

    ReplyDelete
  2. meja nie boleh dilipat2 rupanya...

    ReplyDelete
  3. RIo: INsyaAllah aku akan beli juga almari budget tu,.. Huhuhu...

    Jo: Meja tu xleh lipat... CUma dia bg katu kayan n skru pastu kte pndai2 la pasang sndri... DIY kot namanya.. HUhu...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers