CONTEST TEKA LAGU APA....

Salam...

AKu nk anjurkan contest bole tak...
Rasanya takde org nk masuk kot....

Ni namanya CONTEST TEKA LAGU APA...

Di bawah ni aku tulis dah lirik lagu tu...
Korg cuma perlu teka je lirik lagu apa ni...
Pastu emailkan aku ayat berikut:

"Saya tau! Saya tau! Ni lagu ....(nama lagu yg korang tau sgt tu)... Huhuhu..."

email aku : asema84@gmail.com

Tarikh tutupnya ialah bila dh dapat pemenang...

Hadiahnya ialah HP pouch yg aku jahit sendiri...
Kaler pemenang bole pilih la...
Hadiah akan sampai selepas seminggu nama pemenang diumumkan....

Ni la liriknya... Aku bg korg imagine scene lagu ni ek...

Sorg lelaki yg kacak tgh duk kat satu tempat yg gelap dan dia kesorangan...
Pastu tiba2 dia nyanyi sedey.....


Satu hari nanti...
Saya akan jumpa awak...
Pada hari yang keempat nanti...
Awak pasti jadi milik saya...


Tapi sape tau bila...
Awak akan hujankan cinta...
Hati saya kehausan...
Hati saya kesunyian...


Keluar la dari gambar ni (fikiran ni)...
Dan muncul la di depan saya...
Kekasihku...


Awak la takdir saya....
Berusaha dan muncul la...
Kekasihku...


Tak ingat dah sejak bila...
Mungkin sejak saya mula2 wujud lagi...
Hati saya ni...
Sudah pun mencintai awak...


Saya la si penyair...
Dan awak la syair tu...
Sejak akhir2 ni...
Saya gelisah kerana rindu...


Keluar la dari gambar ni...
Dan muncul la...
Kekasihku....


Tiba2 sorg gadis yg cun dan ceria muncul...
Lelaki ni terkejut la sket, dan senyum sebab hepi nmpak gadis ni datang...
Gadis ni pun nyanyi ngn cerianya...


Sape gadis tu...
Bagitau la saya...
Paling tak pun...
Tunjuk la gambarnya...


Mmg la hal ni....
Takleh bgtau kat sape2...
Tapi dgn kwn awk ni....
Jangan la sembunyikannya....


Saya akan ubatkan...
Kesakitan di hati awak...
Mungkin saya tak dapat buat apa2...
Tapi saya boleh berdoa utk awak...


Dia akan berusaha keluar dari gambar tu...
Dan datang bertemu dgn awak...
Kekasih awak....



Hahaha...
Hodohnya lirik ni...
Tp mmg ni la liriknya...

Sudi2 la join ek....

Wassalam...

P/S: Nk bg hint sket : Bukan lagu Melayu...

4 comments:

  1. aku teka secara tembak ini ialah lagu hidustan...

    ReplyDelete
  2. Aik, terernye...
    Tp nk tajuk lagu la...

    Hm... mcm tau je ni....

    ReplyDelete
  3. hahaha... sebab kalo citer hindustan mesti nak tunjuk scene laki dgn pompuan tu jumpa sama sendiri dulu pastu tanpa bg salam terus je menyanyi dan menari sama2...

    ReplyDelete
  4. Haha...
    Tiba2 kata2 ko sgt logic, Jo...

    Baru aku pasan hal ni...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers