Am I Annoying...

Salam...

Ada 1 blog ni aku follow. Dier ni member course aku zaman blaja dulu...
Mula2 okey la...
Walaupun aku rasa dier ni perasan bagus, tp tak kesah la...
Dh prangai dier cam gitu...


Lama2 ku tgk entry dier terlalu emotional...
Smpai hal org tak approve dier sbg friends dlm FB pn nk marah...
Hal or reject tag dier pn nk marah...
Hal besday dier takde sape2 celebrate pn emo smpai seminggu...

Tp yg aku tak berkenan sgt ialah his latest entry...
Entry ttg org yg menjengkelkan dlm FB...
Bukan tak berkenan sbb isinya, tp ayat2 yg digunakan....
Katanya antara org yg menjengkelkan ialah...

1. Org yg takde kene mngena tag dier... Aku tak penah tag sape2, tp rmai org tag aku... Kalo tak suka wat tak tau je la. Perlu ke marah2....

2. Org update status byk kali... Klakar gak... Dlm rmai2 member FB aku, dier ni la yg paling byk up-date status... Dier tak sedar ke...

3. Org yg add dier pastu senyap jer. Takde pun nk komen pic dier ke, nk komen status dier ke, nk tegur dier kt wall ke.... Hahaha... Ni aku la ni cuma dier add aku, bukan aku add dier... Mmg aku jarang komen ape2 kt member2, sbb aku jenis tak cakap hal yg tak perlu. Lgpn aku jarang gak buka tenet... Tp dier pn takde komen aku gak...

4. Org yg letak bukan gambar sendiri... Hm....... Tak tau nk cakap la ni... Ye la... dari letak gambar amik sndiri tgh posing ala2 diva n senyuman plastik cam perasan popular, lg elok letak gambar kartun... Bukan semua org dianugerahkan fotogenic cam dier......Walaun aku pn menyampah tgk dier letak gambar sendiri tgh posing dgn senyuman yg sama dlm setiap gambar... (Aku letak gambar sendiri kt FB)

5. Org yg buat kuiz pastu bgtau semua org siap invite kwn2 lg utk join kuiz tu... Haha... Aku la tu... Ada gak bt kuiz dan invite kwn2 yg rapat (tp rasanya tak penah lak ajak dier)... Ajak join kuiz pn menjengkelkan ker...(tanda soal)...

6. Org yg maen game pastu naik level terus bgtau semua org pastu ajak jd neighbour... Ni mmg die ckp ttg aku.... Kat wall aku pn byk membe post ttg naek level, tp tak penah plk rasa ianya annoying... Dan dier pn penah invite aku jd neighbour game fesyen tukar2 baju... (dier seorg lelaki..)

Point2 dier boleh diterima...
Cuma aku tak berkenan dgn ayat2 yg digunakan dlm entry tu...
Mmg buat org sentap...

Aku terpikir, dier ni bukan sape2 yg penting pn secara umumnya dh rasa annoy dgn hal2 kecik camni... Mcm mane plk dgn artis2 popular yg diasak2 dgn byk gosip n fitnah... Camner blogger popular yg ada beribu2 follower bleh reply semua komen dgn baek dan blogwalking ke smua follower dorg...

Wah, bukan senang nk jadi popular....
Kalo hal kecik pn bleh rasa terjengkel, impian nk jd blogger popular tu tak sesuai utk die la kot...

Allahualam

PS: Dh delete dier dr friends list n stop following blog dier utk mengurangkan rasa terjengkel dier. Huhu... Evry entry dier aku baca (tp cam biasa tak penah komen); tp tak penah skali pn dier masuk blog aku... Tp tak kesah, aku wat blog ni pn utk suka2 jer... Org baca aku senyum, org tak baca aku senyum jugak... Huhu....





4 comments:

  1. hehe..ada ke laki main tukar2 fesyen ...bukan bese laki main poker ke kat fb...hehe (aku takde fb)

    errrrr...pergh...ada kuiz2 pulak...tak buat kuiz ke kat blog

    ReplyDelete
  2. Haha...
    Tp layan je la minat2 pelik manusia...

    Wat kuiz kt sini takot menjengkelkn plk...

    ReplyDelete
  3. maksalahnya, apsal beliau emo sangat? maukakakakkaka. abaikan aje dowh. layan bola lagik baik!


    waka waka


    >>___<<

    ReplyDelete
  4. Frodo: Maybe aku tersinggung sbb dier kawan aku slama 3 tahun kt U. Kalo blogger yg aku tak kenal secara personal, mybe aku tak rasa aper kot...

    Jom ar layan bola...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers