A+

Salam...

Hurray...
Aku dpt award dari En. Wadud; member blogger yg plg bru aku kenal...
Ini la award yg kacak sgt tu...

Hahaha...
Jap... Nk gelak guling2 jap....

(5 minit kemudian..)
Haha...
Rasa cam segan lak tepek award ni kt sini...
Cam tak layak jer...

Mesti rmai yg tertanya2, nape blog yg sgt simple ni leh dpt A+ kan...
Aku pn tertanya2 gak...
Tp "Hanya Jauhari Mengenal Manikam" <------ayat cam berasa bagus sgt la tu...
Huhu....

Xde la...
Maybe Wadud tgk blog aku ni suram je tak ceria, so dier bg la hadiah sbg perhiasan utk menambahkan lg warna dlm blog ni...
Xde la biru je memanjang...

Thanks bro...
Ko telah mambuatkan aku gembira...

Shhhhh..... Jgn bgtau Wadud, aku dh curi tag dier... Esok2 aku jawab n tepek kt sini..... Shhhh.....

Alamak, lupe plk...
Ini la "The Seven Lucky blogger"...

- Jo - mmg tiap kali buka tenet, mesti nk singgah umah dier dlu..

- Rio - Blog die ni la plg aktif update. Sbg tanda trima kasih krn tipu aku ngn cheat post yg berbakul2 dan loading pnyer la lama (sblm dier tukau da latest template), trima la award ni...

- Sulie - Sbb entry dier telah menyedarkan saya kaitan antara matang dan orang utan.. (tetibe je cakap "saya"...)

- Touya - Blogger misteri dan berfikiran kritikal. Suka memikirkan hal alam dan manusia dan tak suka dirinya dingorat...

- Yus - gadis yg sgt tabah menempuhi idupnya yg penuh pancaroba...

- Black_Mel - Encik yg suka membincangkan isu semasa dan sentiaa gembira wlaupn entry nyer cam tak puas ati jer...

-Frodo - Blogger pelik yg aku tak paham ape yg dier tulis dlm setiap entry nyer... Bakal sasterawan negara ni...

8 comments:

  1. wahhhhhhh...oemgieee....haha...
    tetiba plak menjadi peserta bertuah..
    sian anda memikirkan lersamaan antara org utan dan matang...hehe..
    aku dh lamer x usha blog jo..beliau pun sibuk ngan anak murid beliau skrg.

    ReplyDelete
  2. thnxxx...will take it ASAP...sbb hari ni entry dh naik..so mybe esok lusa...insyaAllah...

    ReplyDelete
  3. VVIP dah mai umah... mane kopi die...

    ReplyDelete
  4. Sulie: Haha. Cdt to Rerama kn ilmu yg sgt b'guna tu.. Ha, Cikgu Jo dh mai dah...

    Black_Mel: Ok bro..

    Jo: Hello, Jo. Here's ur coffee. Extra black. Ahaks...

    ReplyDelete
  5. Berfikiran kritikal ? apakah itu ?

    ReplyDelete
  6. mana de aktif weh...ekeke
    but thanks weh...

    ReplyDelete
  7. Touya: Ala.. Wat wat tanye plk dier...

    Rio: Mmg ko ler blogger plg aktif yg aku follow...

    ReplyDelete
  8. err.. tabah? hehehe.. tabah le sangat.. hohoho.. :D
    anyway, tengkius sebab ingat gak saya walaupon umah saya dah bergantung2 sawang spiderman.. ehehhe ;)

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers