Misi Mencari Hobi...

Salam...

Aku sebok je blogwalking sejak akhir2 ni semata2 nk cari hobi...
Seingat aku, satu2nya hobi ak selama ini ialah mmbaca...
Ha.... sampai skarang pn mbaca je la keje aku selama ini...

Adui... geramnyer...
Keyboard kt lappy ak ni dh ke'ot dh...
Kejap2 kuar urup, kjap2 tak kuar plk...
Mla la karangan ak nmpak cam bahasa Planet Nameck...
Geram tul...
Menaip pn dh nmpak cam memaku dinding je... Punyer la kuat nk bg urup kuar...

Ok, smbung blk...
Baru2 ni aku excited sgt nk wat webcomic... Maka terhasil la ini...
Haha... Tp br 2 page je lukis dh jenuh (sbb tak pandai sgt gune software yg mcm2 ni)...
Lgpn masa pn mcm tak mengizinkan jer...

Ibu ckp, biar je la hobi membaca pn, ape salah nye...
Mmg tak salah, cume aku jeles sgt kt org laen yg ada hobi yg menampakkan hasil...
Mcm hobi berkebun, dpt la die hasil buah2an ke, sayur2an ke..
Hobi melukis dpt wat n ltak kt mane2...
Hobi mnjahit dpt pkai baju yg dijahit atau jahit sarung bantal pn, at least ader hasil gak...
Tapi kalo hobi membaca, mcm tak nmpak hasil jer...

Oleh sbb it, aku nk pi jalan2 tgk hobi ape yg best utk aku mulakan...
Berkebun dh penah dlu tanam pokok cili, masuk 2 bln ayam mai pi catuk pucuk cili tu...
Nangis aku...

Menjahit... Haha...
Bleh la, arini potong kain, tahun depan jahit tepi, tahun depan satu lg plk cantum2 baju...
Huhu... Mmg tak berbakat...

Tgk la hobi apr yg sesuai ngn aku nnti...

P/S: Last2 hobi membaca jgk yg paling sesuai... Huhu...

7 comments:

  1. haha...hobi blogwalking pun ok pe...hehe

    ReplyDelete
  2. oke pe hobi membaca, aku respect.. tapi bagi aku, x bagus kita tiru orang, bukan x bagos camner, jangan samapi hobi ko yang bagos tuh, membaca, jadi x nak membaca sebab tertarik dengan orang lain, bagos2, teruskan.. :D aku sokong kalau pasal nieh..hehehe

    ReplyDelete
  3. Rio: Blogwalking tak adventre la... Haha...

    Wadud: Dun worry, hobi aku tu sgt setia. Dh byk kali aku lari meninggalkan tabiat membaca, tp dia tetap dpt mendampingiku..
    Huhu...bosannya jd seorg aku..

    ReplyDelete
  4. hobby???pg memancing jer..ok jgk tu..

    ReplyDelete
  5. Black_mel: Memancing.. (tanda soal)..
    Sorry, i dun like. Mana ader ikan dh, sngai smer tercemar...

    ReplyDelete
  6. hobi memasak... hasilnya ialah makanan yg boleh dimakan

    hobi pukul orang...hasilnya lebam2 badan dan bil hospital

    hobi membaca... hasilnya dpt satu citer dlm kepala

    ReplyDelete
  7. jO: Ko bg aku adea...

    Hobi menulis bru dpt lahkan citer yg berkmpul2 dlm kpala...

    Yg sedihnyer, menulis pn cam karangan dak upsr...
    huhhu..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers