Rompak Tag dgn Izin

Salam...

Spt biasa aku agak bz (konon) dan takde idea nk tulis aper...
Ditambah plk dgn tenet yg slow arini, malas nk pi blogwalking, wlaupn byk gak entry2 yg best ku tgk kt dashboard td...

So aku nk wat tag yg aku amik dgn izin dari En. Wadud...

Jeng... Jeng... Jeng...


1. Apa nama blog dan knp letak nama itu?

Langit Pertama. Sbb tu nama aku di alam maya ni. Langit adalah maksud nama aku dlm Hindi dan Pertama sbb aku anak sulung dan cucu sulung sebelah ayah dan jugak sebelah ibu. Sbb tu aku ni garang sgt2 dan tak pandai nk cakap manja2...


2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?

http://langit-pertama.blogspot.com/... Obviously, aku dpt dr nama aku di alam maya ni sendiri...


3. apa method dlm penulisan anda?

Hahaha...
Maybe byk merapu kot. Blog ni jgk tempat aku lepaskan amukan syaitan ku... Rasanya blog ni lebih kpd penulisan peribadi kot. Nk kata berilmu, mcm tak jer... Diary pn bukan...
Tp ape2 yg cambest ku terjumpa, ku tepek je dlm blog ni..
Maybe method aku genre alternatif rock kot. Haha...


4. Pernah terasa nak hapuskan blog? Sebab musababnya?

Tak mungkin... Tak pernah terpikir la...
Tp maybe aku nk hapuskan blog Manuskrip Reject kot. Sbb malas nk melukis dan mmg tak berbakat pn. Wat penat je adik ku downloadkan software lukis2 byk2...
A Big Thanks to my bro, Inesen


5. Pernah ahli keluarga anda baca blog anda?

Tak pernah dan tak mungkin akan pernah utk selama2nya...
Mampos la kalo dorg baca...
Malu siot...


6. Apa perasaan anda bila org kata blog anda buruk sdgkan org lain kata blog anda cantik?

Biase2 jer. Sbb mmg blog aku buruk pon. Dan tak penah org ckp blog ni cantik. Sbb kalo bohong nanti berdosa...
Aku mmg ske yg simple2. Nak2 kalo cpt loading lg aku suka...


7. Bila blog anda diberanakkan?

Alamak. JAp ek.... (pi godek2 jap)
Pd bulan April 2009...
Ooo.. ye ke... Haha


8. Siapa org pertama yg tahu anda ada blog?

Adik2 sumer tau, tp dorg tak berminat nk baca la...
Dorg mmg tak ske membaca. Maen game dlm FB n chatting je yg dorg ske...
Haha... AKu tak ske chatting. Takde mende nk ckp...


9. Apa perasaan anda bila ada org berkata ttg blog anda d sekolah?

Dh abes blaja dh n bekerja sndri. Takde sape2 menyedari kewujudan blog aku dan kalo ader yg sedar pn dorg tak tau itu adalah aku... Muahahahaaaaa.........


10. sepuluh org sterusnya bakal di tag. ( hehehehe.. )
- Takmo tag sape2. Nnti kene marah-

_TAMAT_

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers