Exhausted Tahap Gaban!

Salam...

Sebenarnya takde pe nk cakap kat sini...
Cuma aku btul2 exhausted mengadap lappy ni dlm jangka masa yg terlalu pjg...
Memandangkan tak penah involve dlm internet marketing ataupun jual brg secara online, jd mcm2 sites aku msuk dan baca dgn tekunnya semata2 nk blaja cara yg betul jual brg secara online ni...

Tp cam susah jer...
Camne ntah nk perkenalkan sites kite kt org rmai...
Mmg sgt2 tak reti...

Lg satu org yg kenal aku tak tau bahawa Langit Pertama adalah aku...
Jd takkan nk ajak dorg join blog tu plk kan...
Ntah la...

Aku pun bkan tekun sgt berbual2 dlm FB..
Plg best pn aku gelak sorg...
Dh namanya silent reader...
Mcm xtau nk borak ape...
Mmg tak reti nk borak kosong...

Apepun aku msih cuba sedaya upaya utk blaja jual brg secara online ni (wlaupn nmpak sgt tak berbakat)
Chaiyuk!!!

P/S: Pandai jual brg kat kedai tak semestinya pandai jual brg secara online...
Ganbatte Neh!

2 comments:

  1. kalu ko malas nak bual2 pe kata ko iklan kan web bisnes ko tu kat mana2 blog yang ramai org...biasa aku tgk dorg buat plg mahal pun rm 10 /month. tp pastikan yg blog yg power...

    ReplyDelete
  2. Iklankan ek...
    Mcm banner lip lap lip lap tu ker...

    Camne nk cari blog camtu...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers