Kenapa bumi diterbalikkan...

Salam...


Bumi pernah diterbalikkan sebelum ni..
Ingat tak...


Nape ek...
Gara2 semua lelaki bernafsu terhadap lelaki...
Dan mengakibatkan wanita jadi gersang dan terdorong untuk bernafsu syahwat sesama wanita...


Aku tak faham camne lelaki boleh terliur dgn lelaki..
Dan wanita leh terliur dengan wanita laen...
Mmg tak masuk akal...


Tapi itulah hakikatnya zaman skrg ni...


Aku pun membesar dgn gaya tomboy...
AKu tak suka pkai baju kurung dan skirt..
Berambut pendek, tak pakai minyak wangi dan mekap...


Ciri seks sekunder aku pun lebih kpd lelaki...
Rangka aku besar, berbulu lebih byk berbanding lelaki, bermisai...
KAwan2 aku selalu ejek aku pondan...
Dan mata masing2 terbeliak bila nampak bulu kaki aku...


Zaman skolah dulu, bila ada kawan baik, ktorang mesti jd terlampau rapat..
Sampai jalan2 pun berpimpin tangan...
Ada gak yg panggil ktoang Les...
Dulu aku tak amik port sgt, sbb kami bukan les...
Dan anggap les tu cam tak mungkin akan berlaku di kalangan umat Islam..
Omputih tu jgn citer la kan...


La ni aku masih lagi kasar mcm lelaki..
Tapi bukan dibuat2...
mmg semulajadi camtu...
Pakcik penah ajar aku jalan cam perempuan.. (ha.. pakcik...)
TApi takleh la...
Lutut aku sakit duk jalan kepit2...


Bila duduk pun, kaki aku confirm tak kepit...
AKu suka goyang2 kaki dan style mkn pun cam lelaki...
Bukan aku buat2.. But it comes naturally...


KAwan aku (yg konon2nya pandai sgt tu) bgtau yg ciri2 aku cenderung utk jadi pengkid...
Pengkin tu ape sebenarnya..
Macam tomboy je kan...
PAstu kawan aku cakap maybe aku akan cenderung utk minat perempuan...
Sebab aku ni nampak cam tak suka bila lelaki ngorat aku...


Suka SUka je cakap gitu...
Aku suka ape bila lelaki ngorat aku...
CUma lama2 aku bosan bila lelaki tu duk msg setiap 5 minit dan gayut tgh2 mlm...
Pastu nk pi mana2 kene bgtau dia dulu...
Bila ajak kawen, garu2 kepala n mengelak...
Malas la aku nk menjalinkan hubungan yg haram camtu...


Dan tak pernah sebesar zarah pun aku terSUKA kat perempuan, okay...
Eeeiii...
TAk logik la...


Orang yg suka sesama jantina ni maybe terlampau byk tgk video lucah kot...
Takpun byk sgt tgk TV citer gay...
Macam tak logik je kan...
Tak tau la apa punca mereka boleh muncul perasaan mcm tu...


Pastu ada pulak org Islam yg berani je ngaku yg dia gay dan lantang menyuarakan pendapat dia yg manusia seharusnya bebas memilih utk jadi gay...
Haram jadah betul la mamat camni...


HArap aku tak jumpa mereka..
Sbb confirm aku muntah awal2 lg...


Wassalam....


P/S: Ada sorang mmber aku ni dia ala2 lembut dan suka kaler pink. Pastu berjalan pun pakai payung dan suka menjerit bila terkejut...Dia habaq yg dia tak minat perempuan, tapi bila nmpak lelaki ensem, dia cam suka sgt... Dia nangis2 bgtau yg dia takmo jadi gay, nanti masuk neraka... Kami cuma suruh dia berdoa dan jauhi gang2 mcm tu... 


La ni dia dh kawen pun tau!! Cuma isterinya tu cam tomboy sket... Katanya dia suka kat isteri dia tu sbb hensem dan macho....


KAn... Sape cakap lelaki lembut kene jadi gay.....

3 comments:

  1. Memandangkan kita sama2 pompuan yg hensem dan macho... jom pakat kawen dgn laki yg lemah-lembut dan suka pink...hahaha

    gelak guling2~

    ReplyDelete
  2. HAhahaha.... Gelak guling2 sampai ke bulan..

    AKu bayangkan suami aku gendong anak sambil pegang senduk n pakai apron; aku plk duk kira duit kat ruang tamu.. HUhuhu...

    ReplyDelete
  3. hahaha... itu ialah bayangan yg sgt romantis :P

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers