Sorry.....

Sorry kawan2...
Aku update dlm bengang sehingga menimbulkan salah faham...


Kene rephrase balik...

Bukan masalah negeri Melaka tu...
Melaka best sgt2 aku pun suka sgt2..
Kalo boleh aku nk duk Melaka dan buka kedai kat sana cos ramai pelancong.. 
Sah2 masuk riban2 every months...


Yg tak bestnya ayah suruh pi sana tolong makcik buka kedai baru dan jaga kedai baru tu..


Dan itu merupakan kedai jamu yang secara realitinya tidak sesuai dgn jiwa ragaku yg brutal dan fizikal ku yg ketara tak makan jamu... Logik tak kalo Shrek mengaku dia makan jamu... Mesti gelak guling2....


Camne la aku rekemen produk2 kecantikan tu kalo aku sendiri pun tak cantik...
Badan pun gemok je...
Makcik suruh pakai baju kurung dan mekap pastu bersopan santun dgn customer ala2 awek Jepun yg tunduk2 dgn pelanggan...
Dan dia minta aku blaja wat facial, massage dll sbgnya...


AKU NAK NANGIS!!!


TOLONG!!


Rio: Minta maaf Rio... Sbenarnya bukan pasal Melaka. Dah salah ayat.. Sorry sgt2... Meh aku pam hati ko bagi besar balik... HUhu...


P/S: Tak sampai hati nk tolak.. AKu ni sgt sopan santun dlm hati, wlaupun perangai brutal cam hape jer... 
Waaaaaaaa!!!!





2 comments:

  1. tak penah makan jamu jugak... pun tak tau apa khasiatnya... tapi tak tahan bau dia dan penah ingat jamu tu racun tikus masa kecik2 dulu...

    mcm serba salah nak kata apa psl hal nie... hmm.

    tapi kalo aku, memang tak minat lgsng dgn kedai2 kecantikan nie... so, dpt fhm ape yg ko rasa.

    ReplyDelete
  2. Kan..
    Aku bukan la benci ke ape ke, tp mmg tak minat la...

    HAha.. Ms kecik2 dulu aku igt ianya habuk kayu yg diblender..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers