Nak jual barang korang...

Salam...


JUmaat ni aku akan start buka tapak kat Midtown Kuantan kat area benteng tu...
Aku nk letak barang2 aksesori yang aku jahit tu...
Brg ukiran yg dibuat oleh pakcik aku..
HAndmade sabun yg sorang akak tu buat sendiri kat umah.
Dan handmade card sorang cikgu buat....


Kalo korang ada barang2 handmade yg korang buat sendiri dan berminat nak consignment kat tapak aku ni, sila email detailnya ye... 


Kos semua korang tanggung... 
Harga jual pun korang yg letak.. 
Aku cuma dapat komisen atas setiap barang yang terjual sahaja... 
Sikit atau banyak, tak kesah... Yang penting korang buat sendiri barang2 tu...


Tapi sape2 nk letak brooch pun boleh gak..
Puas aku cari brooch comel2...
Tp nk yg comel2 sahaja...


asema84@gmail.com


Wassalam....



1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers