Video yg Me"RUGA"kan.... uwek!

Salam...


AKu check kat history dan dapat tau yg adik lelaki aku selalu buka website lucah...
Aku ada buka beberapa website tersebut dengan niat untuk mengetahui apakah yg terkandung di dalamnya...
Dan akibatnya aku mengalami trauma dan rasa kembang tekak dan takot melihat lelaki sampai la sekarang...


Adik aku ni umonya baru 18 tahun...
Camne bole terpikir nk buka atau nak search benda mengarut yg melampau macam ni...


AKu nk sound, tapi terpikir pulak...
Pernah tgk 1 citer omputih cakap; "Kalo pesalah tau yg kita tau kesalahannya; nanti dia tak malu dah nk wat salah tu depan2.."
Walaupun ia langsung tak applied kat aku; tapi manusia ni rambut je sama itam...
Mana la tau kot2 adik aku ni otakknya ada sedikit mereng ker..
Ye la,...
Kalo tak mereng takkan tergamak nk nengok video yg buat perot aku "ruga"...


Camne ek...
AKu nak wat ape ni...


Apakah jalan terbaek dan terhormat yg patut diambil oleh seorang aku...


Wassalam....

6 comments:

  1. kalo aku jadi ko, mesti aku pun akan rasa haru-biru bila dpt tau adik sendiri bukak web lucah... walaupun aku selalu tgk benda2 camtu time forensik masa jadi lawyer dulu...

    selalunya lelaki akan cepat ingin tahu ttg sesuatu perkara cthnya seks... kalo kita marah dia, dia akan jadi malu dan mula layari web lucah secara senyap2...

    stgh tempat akan kata tu perkara normal bg seorg lelaki, tapi kita sebagai org Islam lebih baik cegah perkara camnie sebab kesan dia nanti mungkin boleh menjadi buruk kpd minda.

    lebih elok yg bg nasihat tu ahli keluarga lelaki spt ayah atau abang tertua... boleh bgtau ayah atau abang secara senyap supaya adik tu tak rasa malu yg amat sgt dgn perbuatannya.

    ReplyDelete
  2. kalau adik lelaki yg buat cam tu, tak de peliknya. mmg lelaki tahap gatalnye pasal bende2 camni tinggi compare dgn org pompuan. tapi kalau boleh tu, mmg kena cuba rentikan die dari buat perkara sia2 camtu. bukan apa pengaruh gambar2/video2 lucah ni sgt kuat... sbb tu byk terjadi kes rogol muhrim sendiri... mmg bahaya

    ReplyDelete
  3. Jo: Aku pun terpikir nk bgtau ayah, biar ayah yg nasihatkan dia.. Maybe aku bgtau ibu dulu, pastu ibu passing kat ayah.. Hm.. Tapi ayah tu jenis x pndai bg nasihat...

    Nononsencemom: Kan.. TAkot la plk bila nmpak video2 tu.. Takot lama2 terbawa2 ke naluri nk mencuba perbuatan pelik2 dlm video tu.. Umo bru 18, xkn leh kawen awal sgt...

    ReplyDelete
  4. nanti aku tgk kalo ada cara nak halang drpd adik ko senan access web lucah melaluikomputer... aku mcm ada terbaca psl cara nak pasang parental filter utk tenet aritu...

    ReplyDelete
  5. Jo: Ada ke cara nk halang. AKu nk cari juga la.. Aku ni rabun IT, tu psl xleh nak exploit tenet ni.. Thanx Jo...

    ReplyDelete
  6. bukan perkara pelik kalau adik laki tu bukak laman web lucah..sbb lelaki ade perasaan ingin taw..

    cuma kalau boleh control nafsu nak tgk tu lg elok la..

    kawan pernah cakap..
    "sebaik-baik lelaki, mesti ada niat punyala nak tgk menda22 lucah cam gitu"..

    kalau kerap sangat.. maki hamun je adik tu.. hehe

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers