Awak Mai... XD

Salam...

Hhuhuhu...
Arini dia mai...
Tapi mai dgn muka berlagak; siap order2 lagi sambil tak pandang muka aku...
Dan masih duduk membelakangi aku...

Time tambah order pun tak padang aku gak..
Time bagi duit pun tak pandang aku gak...
Time aku pulangkan baki pun dia wat tak nampak jer...

Huhuhu...

Nampak sgt dia sengaja nk tunjuk perasaan...
Geli hati pulak tgk lelaki tua perangai camni...
Tp takde marah dalam mata dia... Cuma tersinggung dgn perbuatan aku tempoh hari...

APapun pasni aku akan layan awak dgn baek yer pakcik...
Awak sgt comel walaupun adik saya kata awk ni org tua gatal...
Dan awak tak tua pun  (bg aku la...)
Sebab pakwe lama saya 20 tahun lebih tua dari saya; dna awak nampaknya lebih muda dari tu....

Mmg awak gatal...
Tapi perbuatan dan tutur kata awak yg lembut dan beradab tu buat saya jatuh hati...
Ada tak lelaki muda yg beradab cam awak...

Cam takde jer.. :<

Wassalam....



3 comments:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers