T___T

Salam...

AKu naik bosan la pulak bersms ngn Faizal ni...
AKu bukan jenis suka buang masa ngn org yg tak pasti (spt yg sebelom2 ni.. Serik weiii....!)

AKu nk tanya dia,"Awak ni nk kat saya ke, ke awak tak pasti...."
Tapi memandangkan ayah dan ibnya jenis manusia beradabl daam perbuatan dan percakapan, aku percaya dia pun camtu....
Kalo aku  kemukakan soalan tersebut, pasti dia akan asa takot krn aku sgt vokal...
Tapi serious boring la tiap2 kali sms "watpe tu..."
AKu nak berlawak ngn dia pun asanya terlalu awal nak berlawak...
Kang kecik ati pulak anak org tu...

Boring laaa....

Dan harini BUCUK BANGO dah OTW ke KUantan utk berjumpa ngn aku...
WTF!!!!

Apesal tetiba jer niey...
Jangan kata nak pinjam duit dah,....
Bukan ke awk tinggalkan saya semata2 sbb s mencurigai awak(padahal terang2 awk menipu saya)...
Awat tetiba muncul utk berjumpa ngn aku di saat aku dirisik seseorang...

Dan tadi sorang mamat yg selalu mai makan kat kedai dan selalu wat lawak yg buat aku terguling2 gelak telah minta no aku...
Aku mesti la bagi kan (sbb dia nak nasi bungkus.. Nnti smpai kedai bole terus amik takyah tunggu aku tekial2 bungkus)....
Dan tadi dia kol ajak aku kuar minum n tgk Ombak RIndu...

WTH!!!

T____T

APer ni....
Aku mmg la nk pasangan idop...
Tapi aku nak sorang jer...

Takmo pilih2...
Takmo dilema2....

NAK SORANG JE... TOLONG LA MUNCULKAN SORANG SAHAJA...

T____T

Wassalam...

P/S: Penat dh aku nanges kesunyian... Arini nanges sbb bk sgt.... T___T


2 comments:

  1. Aku pun teringin nak kawen dgn 4 org pasangan... tapi nak buat camne, dah Tuhan tak benarkan, huhuhu...

    Pilih yg mana dirasakan ada takdir bersama...

    ReplyDelete
  2. Wow..ala citer korea ni.Hehe..suka suka.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers