F n R

Salam...

Semalam aku kuar ngn R (org yg minta ni tepon aku tu).. Dia ajak kuar makan jer, so aku pun pi je la.. KAu kan berani sgt...
Pastu tetiba dia citer ttg diri dia dan kesah2 idop di sebelom ni...
Dia 35, ada anak 3 dan ex-wife dh kawen ngn org lain..
Dia cam bg hint yg dia suka aku, sbb dia tanya kalo dia meminang aku, aku terima tak..
Aku suruh dia pinang dulu, jgn pndai cakap jer...
Bole kata dia terus terang la ttg diri dia, abes seme dia citer walaupun aku tak tanya pun.. Aku makan jer.. HUhuhuhu.....

Pastu aku citer ttg F (Faizal) dan air mukanya berubah...
dia cam tak senang duduk, aku suruh dia relax je n cuba kenali aku dulu...

Semalam pun aku tanya F sama ada dia minta no aku, atau ayah dia yg bg...
Dia kata ayah dia bg dan dia tak kesah nk kenal ngn sape2 pun...'

Kata2nya wat aku sedih...
Aku igtkan dia nak kat aku, tapi rupanya nak kenal jer....
Maksudnya tak pasti lagi la kan... :(

Aku tanya ibu, "Sebenarnya F tu nak kawen ngn aku ke, atau nak kawan je... Yg ayah dia tu tanya2 je ke, atau merisik..."
Ibu kelam kabut je jawab... Ibu takot aku marah la kot...

Ibu kata, F nk cari isteri lalu suarakan kpd ayahnya... Ayah dia terpikir ttg aku; pastu bincang ngn isterinya (iaitu mak F.. Takot2 korang cnfuse plk...) Mak F setuju pasangkan aku ngn F. F plk tak kesah ngn sape2 asalkan mak ayah dia suka..... So mak n ayah F tanyakan hal ni kat ayah aku.. Ayah kata takmo buat keputusan.. Biar aku wat keputusan sendiri, so bg no aku kat F... F amik no aku lalu sms aku... Dan aku pun excited la bersms ngn dia...

Erm....

Ngn F ke, ngn R ke ngn sape2 pun aku tak kesah la...
Asalkan dia mencintai aku,.,...

Aku ni pun satu gak...
Nak cepat jer...
Padahal bg la peluang kat F pikir2 dulu; (dan juga R pikir2 dulu)....

Kalo dah jodoh, tak ke mana....

Wassalam...




1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers