Awak...

Salam...

Setiap hari saya tunggu awak datang ke kedai saya...
Setiap kali awak muncul saya rasa hepi sangat dan bersemangat melalui hari ini...
Saya suka rambut pendek awak, komplen2 jujur awak, dan percakapan awak...
Awak sangat vocal, tapi beradab...

Saya suka....

Saya paling suka bila awak cuba mengorat saya...
Saya pun sangat suka bila awak kata awak hampir bunuh diri sebab dapat tau saya kawen (sedangkan yg kawen tu ialah adik saya)...
Saya suka bila awak cakap nk amik gambar saya, walaupun awk hanya bergurau...

Saya suka...

Saya nampak lirikan mata awak bila kawan awak cakap, "Biar aku je la ngorat ko... Lambat sangat ko nk kawen ni.. "
Dan saya nampak awak memalingkan wajah dgn kecewa bila saya jawab, "Bole.." kpd kata2 kawan awk tu...

Saya suka....

Tapi.....
Awak dah tua, dan pasti dah kawen dan pasti dah punyai anak2...
Saya takmo kaco dah...
Walaupun sy hampir menangis kerana rindukan awak...
Tapi saya takkan beri respon positif kepada awak...
Sebagaimana saya berikan kpd org yg sebelom ini...

Saya tak mau awak mabuk cinta sebagaimana mereka yg sebelom ini sehingga sanggup menipu isteri semata2 nak berjumpa dgn saya...
Sanggup abeskan wang ringgit demi saya...
Dan sanggup consider utk ceraikan isteri demi saya...

Takpe la awak....
Biar la awak tak tau perasaan saya pada awak...
Saya dah pernah hadapinya, dan saya tak mau hadapinya lagi...

Saya mmg suka lelaki yg tua...
Dan lelaki tua juga yg suka pada saya...

Walaupun saya tak suka suami orang...
Tapi hanya suami org yg pernah ngorat saya,..
Tak tau la mana perginya anak teruna dlm dunia ni...

Tak tau la apa yg pernah saya buat sampai saya selalu terperangkap dalam situasi dan perasaan yg macam ni...

Apapun...
Saya harap awak muncul setiap pagi dan buat hati saya berbunga2 dengan hanya melihat bayang2 awak...

Wassalam....

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers