Pengumuman Minta Maaf...

Salam...

Pehatian kpd semua warga Kuantan yg berada di simpang 4 dekat jmbatan menuju ke Tanjung Lumpur dlm lingkungan pukul 8.10pm tadi...

Kalo korg ader kt sana pd waktu tersebut, tentu korg tau ada polis masuk cmpur kt tgh2 trafik lite tu n bg trafik yg dtg dr Telok Chempedak jalan dulu...

Lps polis tu tamatkan aktivitinya, tetibe ader satu kete viva kaler cam ijau tak ijau, biru tak biru dgn selamba badaknya msuk ke simpang nk ke Semambu wlaupun sekatan tu dh berakhir dan time tu patutnya trafik dari pusat bandar yg jalan...

Korg yg dari bandar dan terkejut melihat kereta itu lantas brek mengejut dan menyumpah seranah; mesti trauma dgn peristiwa tersebut kan...

Utk pengetahuan korg, kete itu adalah milik aku dan aku lah pemandunya....

Mintak maaf semua...

Sebenarnya aku igt polis bg jalan sbb sultan berada di belakang aku dan baginda tgh nk jalan...
Aku langsung tak perasan yg sekatan tu dah berakhir sbb skejap sgt (dan 3 saf kete je kalo tak silap aku) dan aku cuma ikot kete depan yg confident je belok...
Jadi aku dgn coolnya membelok dgn lemah gemalai lantas mengejutkan anda yg serentak bergerak ke arah aku...

Ya, mmg aku salah dan aku mengaku...
Cuma nk bgtau yg I didn't do it in purpose...
Aku betul2 tak pasan n menyirap darah aku tgk korg menerpa ke arahku dgn rakusnya...

Janji, pasni aku tak wat lg...
Dan aku doakan korg cepat sembuh dr trauma tersebut...

Wassalam...

2 comments:

  1. wakakakkakaka sioot jer!


    >>___<<


    seb baik kene terpa dengan rakus
    kalau kene terjah dengan brutal?
    mau kembali ke alam barzakh lu!

    hahahhahaha

    ReplyDelete
  2. kihkihkih...aku tau simpang tu...haha

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers