Menang Contest Jo Stylo... WooHoo....

Salam..

Pada 10hb yg lepas, aku dapat tau bahawa aku telah menang...
Yeah!

Menang contest yang dianjurkan oleh Jo Qusary dalam blog beliau...
Ha... Tak caya...
Meh, tgk SINI...

Ini adalah award yang aku dapat..


Pergh, bangga giler aku.. Huhu

Alamak, ada orang mai pulak..
Jap ek...

......
......
.....
......
......
......
.....
.....

Wah, apakah ini...

 Aik, seingat aku takde pula order FELT baru2 ni...
 Sape pula yang hantar barang ni...

 

Lepas buka...
Huhuhu...
Hadiah aku dah sampai rupanya...
Pergh.. Express betul...

Hadiah yg Jo bagi berupa novel TUNAS karya Hlovate...
Hmm.. Wlaupun tak penah baca novel cenggini, tapi covernya sangat unik dan menarik...

Dan ada juga kad ucapan Tahniah...
Jom baca, apa Jo tulis...

 Thanx a lot, Jo...

Huhu.. sape2 yg jeles tu, dun worry...
Jo akan buat lagi contest yg kedua tak lama lagi...
Yg penting stay alert...

Okay la...
Nak baca novel ni...

Wassalam...




4 comments:

  1. Yeah...hadiah dah sampai... huhu

    ReplyDelete
  2. wah...tahniah2...mcm tau2 jer jeles kan...

    ReplyDelete
  3. Jo: Yeah, tahnx a lot Jo.. Tgh baca novel tu...

    Rio: Thanx Rio.

    Black_Mel: Tima kasih. Next time ko pun bleh menang. Huhu....

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers